Skip to content

Hubspot CMS Hub -julkaisujärjestelmä

Mikä ihmeen Hubspot CMS?

HubSpot CMS Hub on SaaS-julkaisujärjestelmä (Software as a Service), jonka voi tilata itse suoraan netistä tai hankkia HubSpot-kumppanin kautta. Palvelun sydämenä sykkii asiakkuudenhallintajärjestelmä HubSpot CRM, joka toimii kaiken datan keskuksena. Yhdessä CMS ja CRM muodostavat kevyen markkinoinnin ekosystemin yrityksellesi. 

HubSpot CMS on suunniteltu auttamaan yrityksiä kehittämään asiakaskokemustaan, helpottamaan markkinoinnin suunnittelua ja toteutusta sekä yhdistämään myynnin toimenpiteet yhteen helppoon paikkaan. 

Kuten kaikki muutkin HubSpotin tuotteet, HubSpot CMS sisältää kattavan raportointijärjestelmän, jonka voi helposti yhdistää vaikkapa Googlen Data Studioon.

Tutustu WordPressiin ja Hubspotin eroihin täältä —>

strategiapalvelut

HubSpot CMS Hub sisältää mm. seuraavat ominaisuudet:

HubSpot CMS Hub tuo myynnin ja markkinoinnin yhteen

Onko yritykselläsi käytössä hajautetut markkinoinnin ja myynnin työkalut? Ei haittaa, sillä HubSpot CMS yhdistää markkinoinnin ja myynnin tehokkaasti yhdeksi ekosysteemiksi.  

Yksi HubSpot CMS:n parhaista puolista on sen CRM-ominaisuudet. Palvelu mahdollistaa sisältöjen personoinnin eri asiakasryhmille sekä sisältöjen parantamisen myynnin ja markkinoinnin näkökulmasta. 

Asiakkaasi voivat olla sinuun yhteydessä esim. chatin tai chatbotin avulla, ja keskustelujen data kertyy nätisti talteen CRM:ään. 

HubSpot CMS:n kuukausihinta alkaa muutamasta kymmenestä eurosta (Starter-paketti) päättyen joihinkin satoihin euroihin (Professional-paketti). Isoille organisaatioille tarkoitetun Enterprise-paketin hinta on reilu tuhat euroa kuukaudessa, mutta isoilla volyymeilla hinta on usein räätälöitävissä. Hintaan vaikuttaa työkalujen monipuolisuus ja haluamasi lisäominaisuudet.

Hubspot käyttäjille

Käyttäjille ja asiakkaille suunniteltu

Sivuston ylläpitäminen ei ole HubSpot CMS:n kanssa insinöörimäistä vaan hauskaa! ? Sinun ei tarvitse osata koodata, sillä sivujen luominen ja muokkaaminen on todella helppoa drag-and-drop-editorilla. Luodut sivut ovat automaattisesti responsiivisia eli asiakkaittesi on helppo selata sivujasi niin tietokoneella kuin mobiililaitteilla. HubSpot CMS auttaa myös sivustosi hakukoneoptimoinnin kanssa, esimerkiksi ehdottamalla avainsanoja ja parannuksia sisällön rakenteeseen.

HubSpotia voidaan myös kustomoida tarpeidesi mukaan. Kustomointi tapahtuu helposti editorien avulla, sekä kätevän marketplacen kautta voit ottaa käyttöön valmiita lisäosia, kuten pohjia ja moduuleja, joilla personoit sivustoa entistä paremmin yrityksellesi sopivaksi. 

erottuva logo

Sivuja vai kampanjasivuja?

HubSpot CMS:ssä on yleisten sivujen lisäksi mahdollista luoda erillisiä laskeutumissivuja (landing pages), joilla ohjaat potentiaalista asiakasta tehokkaasti kohti konversiota eli esimerkiksi tarttumaan tarjoukseen, sekä blogeja, joiden tarkoituksena on rikastuttaa sivustosi sisältöä. Eri sivutyypeillä voit jäsentää sisältösi palvelemaan asiakaspolun eri vaiheita. 

Voit aloittaa sivujen luomisen valmiiden pohjien avulla ja muokata niitä haluamiksesi valmiilla sisältömoduuleilla. HubSpot CMS:stä löytyy myös A/B-testaustyökalu, jolla optimoit sivustoasi entistä paremmaksi liidien hankintaan.

Jos sinulla on asiakaskuntaa useammassa maassa tai eri kielialueilla, voit helposti luoda sivustostasi kieliversiot ja antaa asiakkaiden valita sivustosi kielen haluamakseen.

Myynnin ja liidien kasvattaminen

HubSpotista löydät työkalut, joilla muutat nettisivustosi tehokkaaksi liidikoneeksi myynnille. Valmiit lomakkeet, työkalu etätapaamisen varaamiseen, live-chat ja CTA-painikkeet on suunniteltu monikäyttöisiksi, helposti personoitaviksi ja voit hyödyntää niitä kaikissa sisältötyypeissä (sivut, blogit ja laskeutumissivut). 

Työkalujen avulla käännät sivustosi kävijät liideiksi, jotka kulkeutuvat automaattisesti myyntiputkessa eteenpäin myynnillesi ja voit esimerkiksi lähettää sähköpostinsa jättäneille automaattisen jälkihoidollisen viestin.

Hubspot CMS SEO

Sivujen ja sisällön personointi

HubSpot CMS sisältää oman työkalun sisällön personointiin. Voit personoida nettisivustosi sisältöä esimerkiksi kielen, lokaation tai kävijän kiinnostuksen kohteen perusteella. Personoiduilla sivuilla ja sisällöillä luot helposti asiakkaillesi uniikin kokemuksen, jolla erotut joukosta eduksesi. 

Sivustollesi palaaville kävijöille voit esimerkiksi näyttää kampanjasivulla suurempaa alennusprosenttia kuin ensimmäistä kertaa vieraileville, ja houkutella näin tarttumaan tarjoukseen. 

Parhaat ominaisuudet eri tiimeille

Myyntitiimille HubSpot CMS tarjoaa parempaa ja kokonaisvaltaisempaa ymmärrystä asiakkaista ja potentiaalisista liideistä, mikä helpottaa liidien konvertoimista myynniksi. CMS yhdistettynä HubSpotin CRM:ään kasvattaa myyntitiimin tehokkuutta ja tarjousten läpimenoaika lyhenee, kun kaikki tarvittava data on yhdessä paikassa aina verkkosivuvierailusta tarjoukseen.

Moderni markkinoija käyttää tänä päivänä työssään useita eri järjestelmiä ja integraatiota niiden välillä. HubSpot CMS tarjoaa kaikki markkinoijan tarvitsemat työkalut yhdessä ekosysteemissä, mikä vapauttaa arvokasta aikaa kampanjoiden suunnitteluun ja toteutukseen. HubSpotista löytyy hyvät työkalut sisällöstä ja hakukoneoptimoinnista innostuneille, esimerkiksi teemoittaisen sisällön rakentamiseen ja yrityksen asiantuntija-statuksen kasvattamiseen.

HubSpot CMS Hub auttaa toimistoja ja kehittäjiä rakentamaan monipuolisia ekosysteemejä, johon voidaan integroida tietoturvallisesti esimerkiksi verkkokauppa tai hintalaskuri Outgrow. Kehittäjä voi käyttää valmiita teemoja ja kustomoida niitä haluamallaan tavalla, rakentaa omia teemojaan tai luoda omia moduuleita valmiiden teemojen sisään.

HubSpotissa ei myöskään tarvitse jatkuvasti huolehtia tietoturvasta ja lisäosien päivittämisestä, kuten monissa avoimen lähdekoodin julkaisujärjestelmissä, mikä säästää paljon aikaa ja vaivaa.

Suunnitelmissa HubSpotin käyttöönotto?

Jos tarvitset apua HubSpot CMS Hubin käyttöönotossa tai nykyisten toteutuksen kehittämisessä eteenpäin, ota yhteyttä meihin – autamme mielellämme!

hubspot-cms-decision

Yhteenveto

HubSpot CMS Hub on vertaansa vailla oleva julkaisujärjestelmä, joka mahdollistaa monipuoliset kasvumahdollisuudet yrityksen eri tiimeille aina myynnistä asiakaspalveluun. Jos päädyt HubSpot CMS:ään, suosittelemme aloittamaan kevyellä Starter-paketilla, jolla voit helposti testata muutaman sivun tekemistä ja lähteä siitä kasvattamaan osaamistasi koko HubSpot-ekosysteemin parissa.

Jutellaanko lisää?

Laita meille viestiä tai ota yhteyttä suoraan.

minka forsgren

Minka Forsgren

New Sales Manager

"*" näyttää pakolliset kentät

Suostumus*
Kirjoittaja: 

Jaa artikkeli