Skip to content
Brändi

Vihta jakso 5 – Mikä on brändisupersankari?

Tämän kertaisessa Vihdan jaksossa käydään läpi mikä on brändisupersankari ja miten sitä voi hyödyntää brändäyksessä.

Mitä on brändäys? Mitä on sankaruus? Voiko näitä kahta yhdistää? Kyllä voi. Siitä tulee brändisupersankari. Tämän kertaisessa Vihdan jaksossa käydään läpi mikä on brändisupersankari ja miten sitä voi hyödyntää brändäyksessä. Kasvata ymmärrystä brändäämisestä ja sen hyödyntämisestä bisneksessä. Jakso on englanniksi.

Kuuntele podcastina

Voit myös kuunnella Vihdan jakson tästä

Ilari

Draivia ja intoa pursuava Ilari on Sitelyn toinen perustajista ja toimitusjohtaja. Ilarille on kertynyt kokemusta digitaalisten palveluiden strategisesta suunnittelusta ja johtamisesta 15 vuoden ajalta. Ilari on vahvasti mukaa Sitelyn asiakkuustyöhössä ja hänet voikin tavoittaa mm. fasilitoimassa markkinoinnin strategiaworkshoppia tai rakentamassa analytiikkadashboardeja Data Studioon.

Verkkosivut-sub-image-1

Tilaa uutiskirjeemme

Haluatko tietää mitä brändimaailmassa tapahtuu? Tilaa Sitelyn brändikirje ja et jää paitsi mielenkiintoisimmista tarinoista ja brändeistä. Saat brändikirjeen kerran kuukaudessa.

Vihta jakso 6 – Hyvän brändin elementit

Vihta jakso 6 – Hyvän brändin elementit

Minkä takia jotkut brändit menestyvät toisia paremmin? Laadukkaat ja menestyvät tekevät asiat tietyllä tavalla ja siihen on ihan resepti.

Vihta jakso 5 – Mikä on brändisupersankari?

Vihta jakso 5 – Mikä on brändisupersankari?

Tämän kertaisessa Vihdan jaksossa käydään läpi mikä on brändisupersankari ja miten sitä voi hyödyntää brändäyksessä.

Vihta jakso 4 -Top 5 design myyttiä

Vihta jakso 4 -Top 5 design myyttiä

Onko nykypäivän design vain pelkkien logojen suunnittelua tai kauniiden nettisivujen taittamista? Käymme läpi suurimmat myytit, jotka liitt...