Skip to content
Brändi

Vihta jakso 3 – Mikä on MVP?

Tässä Vihdan jaksossa käsitellään liiketoiminnassa ja tuotekehityksessä paljon käytettyä MVP:ia.

Tässä Vihdan jaksossa käsitellään liiketoiminnassa ja tuotekehityksessä paljon käytettyä MVP:ia. MVP tulee sanoista Minimum viable product, eli pienin toimiva tuote, jossa on vain sellaiset ominaisuudet, jotka tyydyttävät varhaisten asiakkaiden tarpeet.

MVP:n tarkoituksena on saada uudet liike-ideat nopeasti testattua, ilman tolkuttomia kustannuksia. Ilari, joka on Sitelyn toinen perustajista kertoo videolla 5 tapaa hyödyntää MVP:ia. 

Tiedätkä jo parhaat hyödyt? Katso video, niin tiedät.

Tämä Vihdan jakso on suomeksi.


 
 

Kuuntele podcastina

Voit myös kuunnella Vihdan jakson tästä

Ilari

Draivia ja intoa pursuava Ilari on Sitelyn toinen perustajista ja toimitusjohtaja. Ilarille on kertynyt kokemusta digitaalisten palveluiden strategisesta suunnittelusta ja johtamisesta 15 vuoden ajalta. Ilari on vahvasti mukaa Sitelyn asiakkuustyöhössä ja hänet voikin tavoittaa mm. fasilitoimassa markkinoinnin strategiaworkshoppia tai rakentamassa analytiikkadashboardeja Data Studioon.

Verkkosivut-sub-image-1

Tilaa uutiskirjeemme

Haluatko tietää mitä brändimaailmassa tapahtuu? Tilaa Sitelyn brändikirje ja et jää paitsi mielenkiintoisimmista tarinoista ja brändeistä. Saat brändikirjeen kerran kuukaudessa.

Vihta jakso 6 – Hyvän brändin elementit

Vihta jakso 6 – Hyvän brändin elementit

Minkä takia jotkut brändit menestyvät toisia paremmin? Laadukkaat ja menestyvät tekevät asiat tietyllä tavalla ja siihen on ihan resepti.

Vihta jakso 5 – Mikä on brändisupersankari?

Vihta jakso 5 – Mikä on brändisupersankari?

Tämän kertaisessa Vihdan jaksossa käydään läpi mikä on brändisupersankari ja miten sitä voi hyödyntää brändäyksessä.

Vihta jakso 4 -Top 5 design myyttiä

Vihta jakso 4 -Top 5 design myyttiä

Onko nykypäivän design vain pelkkien logojen suunnittelua tai kauniiden nettisivujen taittamista? Käymme läpi suurimmat myytit, jotka liitt...