« Takaisin sanastoon.

Sähköpostimarkkinointi

Sähköpostimarkkinointi tarkoittaa markkinointiviestintää sähköpostitse. Se on tapa tavoittaa jo nykyinen tai mahdollisesti uusi, tuleva asiakas suorilla sähköpostiviesteillä. Sähköpostimarkkinointi toimii niin B2C- kuin B2B-markkinoinnissakin. Menetelmää ei tule kuitenkaan sekoittaa roskapostien lähettämiseen eli spämmäämiseen. Sähköpostimarkkinoinnin selvin ero spämmäämiseen on asiakkaan omaehtoinen liittyminen sähköpostilistalle (tai -listoille) ja tämä vapaaehtoisuus on muodostunut valtaosassa maailmaa pakolliseksi standardiksi jo aivan lainsäädännönkin puolesta. Tämä toimii siis minimiehtona ja on täten osa hyvää sähköpostimarkkinointia

Uusimmat blogisisällöt

Haluatko enemmän kauppaa verkosta?

Jätä nopea yhteydenottopyyntö alla olevalla lomakkeella. Se ei sido sinua mihinkään. Olemme sinuun yhteydessä yhden arkipäivän kuluessa.

« Takaisin sanastoon.
Vieritä ylös