« Takaisin sanastoon.

Konversio

Konversio tarkoittaa sivustolle asetetun mitattavan tavoitteen täyttymistä. Verkkokaupassa tämä tarkoittaa onnistunutta tuotteen tilausta, b2b-yritykselle kenties yhteydenottolomakkeen lähettämistä ja blogissa kenties RSS-syötteen tilausta. Konversiota mitataan konversioprosenttina. Verkkokaupassa konversioprosentti saattaa olla välillä 0,10-30 %. Konversion parantaminen eli konversio-optimointi on sivujen muokkaamista ja muutosten vaikutusten testaamista sivuston käyttäjillä.

Uusimmat blogisisällöt

Haluatko enemmän kauppaa verkosta?

Jätä nopea yhteydenottopyyntö alla olevalla lomakkeella. Se ei sido sinua mihinkään. Olemme sinuun yhteydessä yhden arkipäivän kuluessa.

« Takaisin sanastoon.
Vieritä ylös