« Takaisin sanastoon.

Inbound-markkinointi

Inbound-markkinointi on markkinointimalli, joka pyrkii siihen, että potentiaalinen ostaja hakeutuu itse vuorovaikutukseen markkinoijan kanssa. Inbound-markkinoinnissa on keskeistä asiakkaan suostumus vastaanottaa markkinointiviestejä. Markkinoijalle on tärkeää hyvä löydettävyys ja saavutettavuus jolloin ongelmiinsa ratkaisuja etsivät asiakkaat löytävät helposti markkinoijan tarjoamat ratkaisut. Inbound-markkinoinnin ja markkinoinnin automaation avulla markkinoija voi aktiivisesti ohjata asiakasta ostoprosessissa eteenpäin.

Uusimmat blogisisällöt

Haluatko enemmän kauppaa verkosta?

Jätä nopea yhteydenottopyyntö alla olevalla lomakkeella. Se ei sido sinua mihinkään. Olemme sinuun yhteydessä yhden arkipäivän kuluessa.

« Takaisin sanastoon.
Vieritä ylös