« Takaisin sanastoon.

Asiakkuudenhallintajärjestelmä (CRM)

CRM on lyhenne sanoista Customer Relationship Management eli asiakkuuksien hallinta. CRM-järjestelmällä tarkoitetaan asiakkuudenhallintaan käytettävää järjestelmää, johon pyritään keskittämään kaikki yrityksen asiakkaisiin ja myyntitoimintoihin liittyvät tiedot (kuten tarjoukset, tapaamiset, liidit jne). CRM-järjestelmät ovat mahdollistaneet yrityksille entistä paremman myynnin ennustamisen ja läpinäkyvyyden. Tunnettuja CRM-järjestelmiä ovat muun muassa Salesforce ja Microsoft Dynamics CRM.

Uusimmat blogisisällöt

Haluatko enemmän kauppaa verkosta?

Jätä nopea yhteydenottopyyntö alla olevalla lomakkeella. Se ei sido sinua mihinkään. Olemme sinuun yhteydessä yhden arkipäivän kuluessa.

« Takaisin sanastoon.
Vieritä ylös