Spotify-äänimainonta
Mainontaa, joka tavoittaa asiakkaasi aisteilla
Spotify on maailman suosituin musiikin suoratoistopalvelu, jonka avulla on mahdollista tavoittaa kaikenkokoiset yritykset ja päättäjät, kun he ovat läsnä. Potentiaaliset asiakkaasi tavoitetaan ääni-, video- ja podcast-mainosten avulla. Kuuntelijat muistavat äänimainokset tutkitusti paljon muita mainosmuotoja kauemmin.
Tehokasta äänimainontaa
Tavoita oikeat kohderyhmät
Spotifyn avulla tavoitat juuri oikeat kohderyhmät useita kertoja päivässä eri tilanteissa, kuten treeneissä tai vaikkapa illallisella. Tyypillinen kuuntelija kuuntelee sisältöjä noin pari tuntia päivittäin, jossa mainontaa voidaan tehdä. Kohderyhmistä Milleniaalit ja Generation Z ovat hyvin edustettuna sekä muut myös.
Mainostyypit
Ääntä, videota ja kuvaa
Spotfyssa on tarjolla neljää eri mainonnan muotoa: display, audio, video takeover ja sponsored session. Jokaisella mainosformaatilla tavoitat haluamasi kohderyhmät eri tilanteissa. Paras toteutusvaihtoehto on rakentaa kampanjat yhdistelminä, jossa esim. on audiota sekä videota, jolla maksimoidaan kampanjan peitto.
Hinnoittelu
Äänimainonta on investointi, ei kulu
Spotify on kustannustehokas alusta verrattuna esim. radiomainontaan. Ohjelmallisesti ostettuna Spotify-mainonta on hinnoiteltu bannerimainosnäyttöjen mukaan. Kun banneri näkyy näytöllä, samaan aikaan kuuluu myös äänimainos. Kampanjoiden toteutuksen hinta koostuu tuotettavan kampanjan materiaaleista ja ostettavasta mediabudjetista.
Meiltä saat seuraavat Spotify-palvelut
Kampanjasuunnittelu
Käsikirjoitukset
Äänituotanto
Jutellaanko lisää äänimainonnasta?
Laita meille viestiä tai ota yhteyttä suoraan.
Minka Forsgren
New Sales Manager