Spotify-äänimainonta

Mainontaa, joka tavoittaa asiakkaasi aisteilla

Spotify on maailman suosituin musiikin suoratoistopalvelu, jonka avulla on mahdollista tavoittaa kaikenkokoiset yritykset ja päättäjät, kun he ovat läsnä. Potentiaaliset asiakkaasi tavoitetaan ääni-, video- ja podcast-mainosten avulla. Kuuntelijat muistavat äänimainokset tutkitusti paljon muita mainosmuotoja kauemmin.

Tehokasta äänimainontaa

Tavoita oikeat kohderyhmät

Spotifyn avulla tavoitat juuri oikeat kohderyhmät useita kertoja päivässä eri tilanteissa, kuten treeneissä tai vaikkapa illallisella. Tyypillinen kuuntelija kuuntelee sisältöjä noin pari tuntia päivittäin, jossa mainontaa voidaan tehdä. Kohderyhmistä Milleniaalit ja Generation Z ovat hyvin edustettuna sekä muut myös.

Mainostyypit

Ääntä, videota ja kuvaa

Spotfyssa on tarjolla neljää eri mainonnan muotoa: display, audio, video takeover ja sponsored session. Jokaisella mainosformaatilla tavoitat haluamasi kohderyhmät eri tilanteissa. Paras toteutusvaihtoehto on rakentaa kampanjat yhdistelminä, jossa esim. on audiota sekä videota, jolla maksimoidaan kampanjan peitto.

Hinnoittelu

Äänimainonta on investointi, ei kulu

Spotify on kustannustehokas alusta verrattuna esim. radiomainontaan. Ohjelmallisesti ostettuna Spotify-mainonta on hinnoiteltu bannerimainosnäyttöjen mukaan. Kun banneri näkyy näytöllä, samaan aikaan kuuluu myös äänimainos. Kampanjoiden toteutuksen hinta koostuu tuotettavan kampanjan materiaaleista ja ostettavasta mediabudjetista.

Meiltä saat seuraavat Spotify-palvelut

Kampanjasuunnittelu

Käsikirjoitukset

Äänituotanto

Referenssit

Muutamia Spotify-asiakkaitamme

Jutellaanko lisää äänimainonnasta?

Laita meille viestiä tai ota yhteyttä suoraan.

minka forsgren

Minka Forsgren

New Sales Manager

Suostumus*