Skip to content

Design.

Nosta digitaaliset palvelusi uudelle tasolle innovatiivisella lähestymistavalla. Yhdistämme palvelumuotoilun ja yhteiskehittämisen, jotta voit vastata joustavasti nopeasti muuttuvien markkinoiden tarpeisiin.

design-1

Liinimpää liiketoiminnan muotoilua ja designia.

Tervetuloa Liinille! Suunnittelemme palveluita ihmisiltä ihmisille kaikkiin asiakaspolun vaiheisiin. Filosofiamme on muuntaa ideat ja strategiat konkreettisiksi, houkutteleviksi ja käytettäviksi palveluiksi, joissa luovuus ja toiminnallisuus yhdistyvät saumattomasti.

 

Autamme suunnittelemaan ratkaisuja liiketoimintastrategiasta konkreettisiin asiakaskokemuksiin aina verkkopalveluista tuotteistettuihin ratkaisuihin. Asiantuntijatiimimme muotoilee yrityksellesi ainutlaatuisia ratkaisuja, jotka palvelevat liiketoimintasi tavoitteita ja vahvistavat brändiä.

Palvelumme käsittää kaiken tarvittavan aina UX-tutkimuksista prototyyppien toteuttamiseen.

 

Tavoitteenamme on toteuttaa huippuluokan asiakaskokemuksia niin asiakkaillesi kuin työntekijöillesi. On aika jättää hyvästit vanhanaikaisille menetelmille ja toivottaa tervetulleeksi uudet, innovatiiviset ja tehokkaat ratkaisut, jotka edustavat brändiäsi parhaalla mahdollisella tavalla.

 

Ota brändisi ansaitsema ilmatila haltuun jo tänään!

Tutustu asiakkaisiimme.

sesko_refe

SESKO

Liini auttoi sähkötekniikan standardointijärjestö SESKOa löytämään brändille päivitetyn ilmeen ja äänen. Samalla uudistettiin SESKOn verkkosivusto ja kampanjasivut.

työelämän-infopiste-refe

Työelämän Infopiste

Liini suunnitteli ja toteutti Työelämän Infopisteen brändille täysin uuden ja rohkean suunnan. Samalla uudistettiin tyohon.fi-verkkosivusto ja löydettiin uusi ääni brändille.

clinic-helena-refe

Clinic Helena

Clinic Helena on kansainvälisesti tunnettu klinikka rintasyövän hoidossa ja plastiikkakirurgiassa. Liini auttaa palvelujen muotoilussa ja kansainvälisessä markkinoinnissa. 

Liiketoiminnan muotoilu ja strategiat

Ihmisläheisempää liiketoiminnan muotoilua — panosta validointiin parempien päätösten tekemiseksi. Business design -prosessissamme keskitymme vahvasti asiakkaiden ja sidosryhmien tarpeiden, toiveiden ja käyttäytymisen syvälliseen ymmärtämiseen. Tähän liittyy tutkimuksen, haastattelujen ja havainnoinnin tekeminen suunnitteluprosessia tukevien oivallusten saamiseksi.

Muotoiluun kuuluu strategioiden kirkastaminen, ideoiden tuottaminen, prototyyppien luominen, testaaminen ja ratkaisujen iterointi liiketoiminnan haasteisiin vastaamiseksi.

Autamme esimerkiksi näissä:

  • Ekosysteemisuunnittelu
  • Käyttäjäkeskeinen suunnittelu
  • Monetisaatiostrategiat ja kasvusuunnitelmat
  • Brändin visio ja mission kirkastaminen
  • Co-creation -työpajat

Ihmislähtöinen tutkimus ja testaus

Ihmislähtöisten palveluiden toteuttaminen edellyttää loppukäyttäjien tarpeiden, tunteiden ja arvojen perusteellista tuntemista. Käytämme erilaisia tutkimusmenetelmiä kerätäksemme dataa ja oivalluksia käyttäjien käyttäytymisestä ja mieltymyksistä, jotta voimme suunnitella heille parhaiten sopivia ratkaisuja.

Autamme myös käytettävyystestauksessa, jonka kautta analysoimme ja kehitämme tuotteita ja palveluita entistä paremmin vastaamaan eri käyttäjäryhmien tarpeita.

Näissä voimme auttaa:

  • UX-tutkimukset
  • Segmenttien ja ostajapersoonien määritys
  • Käyttäjätestaus ja käytettävyyssuunnittelu
  • Saavutettavuus ja inklusiivisuuden suunnittelu 
  • Emotionaalinen suunnittelu

Tavoitteemme on luoda loppukäyttäjille miellyttäviä ja käyttäjäystävällisiä asiakaskokemuksia.

Asiakaskokemusten muotoilu

Mieleenpainuva asiakaskokemus jättää muistijäljen, eikö totta? 

Asiakaskokemusten muotoilussa hyödynnämme palvelumuotoilua, joka keskittyy palvelujen luomiseen ja parantamiseen asiakaskokemuksen ja organisaation tehokkuuden parantamiseksi.

Muotoilun keskiössä ovat palveluiden loppukäyttäjät. Sovellamme design thinking -suunnittelun periaatteita ja menetelmiä varmistaaksemme, että lopputulos on käyttäjäkeskeinen, tehokas ja tuottaa arvoa sekä asiakkaillemme että heidän asiakkailleen.

Näissä voimme auttaa:

  • Käyttäjäpolut ja skenaariot
  • Tuote- ja palvelupiirustukset
  • Konseptisuunnittelu ja wireframing
  • Prototypointi
  • Palvelumuotoilu
  • Palveluiden pelillistäminen

Organisaatio­muotoilu —  liinimpiä työntekijäkokemuksia.

Organisaatiomuotoilun kautta toteutamme yrityksen rakenteiden, roolien, prosessien ja järjestelmien järjestelmällistä suunnittelua. Tavoitteemme on saavuttaa organisaation asettamat päämäärät ja tavoitteet tehokkaasti. Suunnittelemme puitteita, jotka määrittävät työn jakamisen, koordinoinnin ja valvonnan yrityksessä, optimoiden näin työntekijäkokemuksen.

Organisaatiosuunnittelu on keskeinen osa liiketoimintastrategiaa, koska se vaikuttaa suoraan siihen, miten tehokkaasti ja tuloksellisesti organisaatio voi saavuttaa tavoitteensa.

Autamme esimerkiksi näissä:

  • Prosessien ja työkulkujen suunnittelu
  • Digitaalinen "due diligence"
  • Palautelooppien suunnittelu ja palautteesta oppiminen
  • Kaizen-työpajat
  • Järjestelmäarkitehtuuri

Lopputuloksena on entistä liinimpi organisaatio, joka on motivoitunut, kustannustehokas ja valmis kohtaamaan tulevaisuuden haasteet.

Digitaalinen muotoilu ja saavutettavuus

Digitaalinen muotoilumme keskittyy visuaalisesti houkuttelevien ja käyttäjäystävällisten käyttöliittymien luomiseen verkkosivustoille, sovelluksille ja muille interaktiivisille alustoille. Prosessimme kattaa ulkoasujen, elementtien ja vuorovaikutuksen suunnittelun saumattoman ja kiinnostavan käyttäjäkokemuksen luomiseksi.

Näitä teemme:

  • Responsiivinen UI-suunnittelu verkkoon ja sovelluksille
  • Interaktiosuunnittelu
  • Informaatioarkkitehtuurin suunnittelu
  • Sisältöstrategia ja sisältökartat
  • VR- ja AR-suunnittelu

Valmiit tuotteet.

Olemme paketoineet osan suosituimmista palveluistamme helposti tilattavaksi tuotteiksi. Tutustu alla oleviin vaihtoehtoihin tai pyydä tarjous räätälöidystä toteutuksesta.

Design-työpajat

Onko yritykselläsi tarve uudistua tai löytää uusia tapoja luoda arvoa? Luodaan yhdessä strategia ja tiekartta asiakasarvon, ymmärryksen ja asiakaskokemuksen järjestelmälliseen kehittämiseen.

CX-audititointi

Asiakaskokemuksen nykytilan kartoitus validoituna loppukäyttäjillä auttaa tunnistamaan pahimmat pullonkaulat arvontuotossa, niin verkossa kuin fyysisissä kosketuspisteissä. 

Tiimi palveluna

Etsittekö kumppania jatkuvaan digitaaliseen palvelukehitykseen? Kokeneet, yhteen hioutuneet design-osaajamme ovat kustannustehokas ratkaisu toistuviin muotoilutarpeisiinne, helposti ennustettavaan kuukausihintaan.

Asiantuntijasisällöt.

Lue uusimmat artikkelimme, joissa käsitellään palvelumuotoilun, designin ja digitaalisen kehityksen uusimpia suuntauksia, uutisia ja alan näkemyksiä.

Miten voimme auttaa tänään?

 

Mitä tapahtuu lomakkeen lähettämisen jälkeen?

01

Me kuuntelemme.

Pidetään yhteinen tapaaminen, jossa käydään läpi tarpeet ja haasteet, jotta ymmärrämme tilanteenne.

02

Saat suunnitelman.

Tiimimme laatii keskustelun pohjalta personoidun ja priorisoidun kasvusuunnitelman, joka on kattava ratkaisuehdoitus tarpeisiinne.

03

Toteutus alkaa.

Kun olette valmiita aloittamaan kanssamme, sovimme käytännön askelmerkit ja aloitamme työt välittömästi. Uskomme tulokselliseen yhteistyöhön.