Kasvumarkkinointi

Kasvata liiketoimintaasi tehokkaasti

Kasvumarkkinoinnin tarkoitus on tuottaa mahdollisimman tehokkaasti laadukkaita liidejä sekä kestävää kasvua yrityksellesi. Paketoimme kasvumarkkinoinnin, jotta sisältää kaiken tarpeellisen AB-testauksesta markkinoinnin kampanjoihin.

markkinointi palveluna

Miksi kasvumarkkinointi?

Kasvata liiketoimintaa ja hanki lisää asiakkaita

Kasvumarkkinoinnin tarkoituksena on saada yrityksesi digitaalisista pinnoista lisää tehoja irti mahdollisimman tehokkaasti. Kasvutoimenpiteillä otetaan esim. nykyisestä verkkokaupastasi tehot irti löytämällä pullonkaulat datan avulla ja muuttamalla palvelua.

Saat kauttamme kasvumarkkinoinnin kokonaan palveluna tai esim. tietyn osa-alueen, kuten digitaalisen markkinoinnin tai verkkosivuston tehostamisen

Markkinointi steroideissa

Markkinointia vai kasvua?

Kasvumarkkinointi eroaa perinteistä markkinoinnista ja kasvuhakkeroinnista, siinä että tuloksia haetaan nopealla ja lyhyellä tähtäimellä. Kasvu tehdään aina niin, että asiakas on toimenpiteiden keskiössä. Toteutettavat aktiviteetit elävät sprinteissä, joiden kesto määritellään itse.

Perinteinen markkinointiKasvumarkkinointi
YrityskeskeinenAsiakaskeskeinen
Paljon taktisia toimenpiteitäStrategia ensin
Painottuu asiakashankintaanHankinta, poistuma ja ristiinmyynti
MututuntumallaPerustuu dataan
VuosisuunnitelmaMarkkinointisprintit
Laajat tavoitteetTarkat KPI’t ja tavoitteet

Yhteistyömallimme

Moikka!? Olisi kiva jutella lisää

Voit laita meille viestiä tai ottaa yhteyttä suoraan alla olevalla lomakkeella.

minka forsgren

Minka Forsgren

New Sales Manager

"*" näyttää pakolliset kentät

Suostumus*

Me olemme kasvaneet Sitelyn kanssa

Finlandia Musiikki

Lukuaika 2 min
Suunnittelimme yhdessä alusta alkaen sopivat kotisivut, jotka palvelisivat olemassa olevia kohderyhmiä parhaalla mahdollisella tavalla. Sivustouudistuksessa huolehdittiin siitä, että sivustosta tulisi arvokkaan näköinen sekä se on helposti käytettävä.
Lue lisää ⟶ Finlandia Musiikki

Uudenmaan pelastusliitto

Lukuaika 2 min
Sitely lähti rakentamaan Uudenmaan pelastusliiton uutta brändiä määrittelemällä brändin tavoitteet, kohderyhmät ja visuaalisen identiteetin. Yhteistyö Uudenmaan pelastusliiton ja Sitelyn tiimin kanssa jatkuu, kehittäen digitaalisia palveluita ja brändiä jatkossakin.
Lue lisää ⟶ Uudenmaan pelastusliitto
quantia

Quantia

Lukuaika 2 min
Sitely uudisti Quantian verkkopalvelun, jotta se löytyy hakukoneista sekä tarjoaa käyttäjilleen uusi palveluita sekä tuotteita. Yhteistyö jatkuu edelleen digitaalisen markkinoinnin kanssa.
Lue lisää ⟶ Quantia

Usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia!

Tästä löydät vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin. Jos vastaus ei löydy alta, lisää kysymyksiä ja vastauksia löytyy tuki-osiostamme.

Usein kysytyt kysymykset

Palvelun hinta on alk. 899€/kk. Palvelu rakennetaan tarpeidesi ja budjettisi mukaan sopivaksi, jotta saat juuri sopivan kokonaisuuden yrityksellesi.

Palveluun kuuluu aloitus kickoff, jossa rakennetaan yhteistyön tavoitteet ja luodaan suunnitelma aktiviteeteistä. Aktiviteetit voivat olla sisällöntuotantoa, somemainontaa, automaatioflow:n muutoksia, AB-testejä tai verkkosivujen personointia.

Kasvusprintit ovat tyypillisesti noin kahden viikon pituisia. Tähän vaikuttaa rakennettavien testien, toimenpiteiden, yms. laajuus. Tarkoituksena on saada nopeita tuloksia, joita voidaan iteroida nopeasti.

Kasvumarkkinoinin palveluun kuuluu yhteinen dashboard, jonka tarkoituksena on mitata yhteistyön tulosta, kasvutoimenpiteitä ja jos mahdollista, niin esim. myynnin kasvua. Yhteisiä palavereja pidetään aina sprinttien yhteydessä viikoittain tai miten sovitaan.

Tuoreimmat blogimme