Brändäys

Brändi, jolla erotut joukosta

Brändäys on joukko strategisia ja taktisia toimenpiteitä, joilla pyritään luomaan asiakkaille tietynlainen mielikuva ja maine. Laadukas ja vastuullinen brändi ei synny sattumalta, vaan se on hyvän suunnittelun, taktisten toimenpiteiden sekä viraalien tapahtumien summa. Brändäyksessä luodaan merkitys.

Hyvässä brändissä yhdistää vastuullinen tapa toimia ja tehdä liiketoimintaa sekä tuottaa asiakkaailleen iloa ja lisäarvoa. Autamme brändiäsi erottumaan joukosta, luomamme brändikonseptin avulla, jolla asiakkaasi tunnistavat ja muistavat yrityksesi.

Brändistrategia
Brändiuudistus
Brändikirja
Identiteetti

Painitko näiden asioiden kanssa?

Verkkosivujen ostaja

Harmaa brändi

Jos brändisi ei erotu, sitä ei huomata. Jos brändiäsi ei huomata, sitä ei haluta.

Väärä mielikuva brändistä

Kun mielikuva brändistä on positiivinen, asiakas on valmis maksamaan siitä enemmän kuin kilpailijan palvelusta.

Tunnistamaton brändi

Tunnistamaton brändi ei tule mieleen valintahetkellä eikä onnistu houkuttelemaan yhtä hyvin kuin helposti muistettava.

Strategia

Erottuva brändi

Onko yrityksesi brändi vain yksi muiden joukossa? Ja se ei erotu edukseen, vaikka toimitat A-luokan palveluita? Brändistrategian tarkoituksena on ymmärtää nykytila sekä määrittää millainen brändi haluat olla. Brändin indentiteetti rakennetaan tukemaan yrityksesi arvoja, palveluita sekä visiota. Erottuva brändi saadaan aikaiseksi valitsemalla oikea kohderyhmä, jolle on oikea tarina sekä inspiroivat brändi elementit, teot ja arvolupaus. 

Mielikuva

Brändäys

Brändimielikuvan rakentaminen on tärkeä osa työtä, koska se vastaa asiakaskohderyhmän odotuksiin ja tuotettuun palveluun. Brändäyksessä tuotetun palvelun arvo määritetään vastaamaan odotuksia, oli se sitten edullisuutta, arvokkuutta tai vastuullisuutta. Brändimlielikuva koostuu tehdyistä teoista. Autamme rakentamaan yrityksellesi oikeanlaisen mielikuvan, joka edustaa arvojasi.

Brändi-ilme

Brändielementit

Brändielementit ovat konkretia, jonka asiakkaasi kohtavaat brändisi. Elementit määritellään kaikkiin kosketuspisteisiin, olivat ne sitten kivijalkaliikkeen ikkunateippaus, somemainos tai verkkosivujen ulkoasu.

Näin yhteistyö kulkee

Jutellaanko lisää projektistasi?

Haluamme ehdottomasti jutella kanssasi lisää ja kuulla tarpeistasi. Lähetä alla olevalla lomakkeella viesti tai soita meille.

[email protected]
040 220 4367

Miksi valita Sitely?

Yhdistämme brändin ja teknologian saumattomaksi kokemukseksi. Emme toimita vain projekteja, vaan filosofiamme on olla asiakkaidemme kumppaneina, siksi kaikkiin ylläpitopalveluihimme kuuluu suosittu digiliiketoiminnan konsultointi, jolla jatkuva kasvu mahdollistetaan.

Me olemme kasvaneet Sitelyn kanssa

Digiviisari

Digiviisari

Lukuaika 2 min
Digiviisari on yksi uusimpia digitaalisia oppimisalustoja, jossa voit opiskella haluamasi kursseja omaan tahtiisi. Sitely auttoi toteuttamaan verkkokurssialustan sekä digitaalisen markkinoinnin.
Lue lisää ⟶ Digiviisari
suomen erikoisosat

Suomen Erikoisosat

Lukuaika 2 min
Suomen Erikoisosat on autojen varaosiin erikoistunut suomalainen verkkokauppa. Kaupasta saa hiukkassuodattimet, voiteluaineet sekä muut laatuosat ja tarvikkeet edullisesti ja nopealla toimituksella. Sitelyn verkkokaupparatkaisu on auttanut Suomen Erikoisosia kasvattamaan myyntiä sekä uuden brändin tunnettuutta. 
Lue lisää ⟶ Suomen Erikoisosat

Finlandia Musiikki

Lukuaika 2 min
Suunnittelimme yhdessä alusta alkaen sopivat kotisivut, jotka palvelisivat olemassa olevia kohderyhmiä parhaalla mahdollisella tavalla. Sivustouudistuksessa huolehdittiin siitä, että sivustosta tulisi arvokkaan näköinen sekä se on helposti käytettävä.
Lue lisää ⟶ Finlandia Musiikki

Usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia!

Tästä löydät vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin. Jos vastaus ei löydy alta, lisää kysymyksiä ja vastauksia löytyy tuki-osiostamme.

Usein kysytyt kysymykset

Brändi voi olla tuote, palvelu tai tuotemerkki, yritys, henkilö tai muu, jolle on rakennettu markkinoinnin avulla myönteinen tunnettuus. Brändin arvo tulee nimen tai logon muistettavuudesta, asiakkaiden merkkiuskollisuudesta, laadusta tai luoduista mielikuvista. Brändi voi olla tuote tai palvelu, joka tuo lisäarvoa ja vahvistaa asiakkaan omaa identiteettiä.

Brändäys on joukko strategisia ja taktisia toimenpiteitä, joilla pyritään luomaan asiakkaille tietynlainen mielikuva ja maine. Laadukas ja vastuullinen brändi ei synny sattumalta, vaan se on hyvän suunnittelun, taktisten toimenpiteiden sekä viraalien tapahtumien summa.

Brändäys koostuu monesta elementistä aina strategian laatimisesta aina visuaalisen elementtien luomiseen. Palvelumme hinta muodostuu tarvitsemiesi elementtien ja työn mukaan. 

Brändikirja on yksissä kansissa oleva kirja/lehtiö, jossa on kuvattu brändin elementit, kuten  typografia, puhetapa, verkkosivuelementit, yms. Jokainen brändikirja on yksilöllinen, koska yritysten tarpeet ovat erilaisia, kuten toisilla on kivijalkaliikkeitä, johon tarvitaan esim. teippaukset tai brändituotteet.

Tutustu myös näihin palveluihin

Verkkokaupat

Lukuaika 6 min
Verkkokaupan uudistaminen tai täysin uuden verkkokaupan toteutus voi olla haastava toteuttaa. Rakennamme verkkokaupan yritystäsi varten helppokäyttöiseksi kokonaisuudeksi, joka löytyy hakukoneista ja kasvattaa myntiäsi. Näin voit käyttää oman aikasi liiketoimintasi kehittämiseen.
Sitely digitoimisto

Markkinointi palveluna

Lukuaika 5 min
Monelle yritykselle tuottaa päänvaivaa markkinoinnin toteuttaminen, oikeiden kanavien valinta, toimivuuden seuraaminen, tekstien ja kuvien työstäminen mainoksiin sekä rahankäyttö. Paketoimme markkinoinnin helpoksi kokonaisuudeksi, joka sisältää kaiken tarpeellisen nettisivujen päivittämisestä Google-mainontaan. Markkinointi palveluna sopii yrityksille, jotka haluavat keskittyä omaan liiketoimintaan ja nauttia tuloksista.
Sitely videotuotanto

Videotuotanto

Lukuaika 4 min
Videon on tarkoitus kertoa tarina, oli se sitten lyhyt tai pitkä. Videon avulla voidaan kertoa lyhyessä ajassa paljon, joka mahdollistaa sisällön tehokkaan jakelemisen. Internetin suosituin tiedostomuoto onkin tänä päivänä video, jota kulutetaan tunteja päivässä eri palveluiden välillä.