
Käyttäjäkokemusten luominen vuoden 2030 kuluttajille: Tutustu Evitan matkaan
Tutustu miltä tulevaisuuden asiakaspolku voisi näyttää vuonna 2030, kun tekoäly ja AR määrittelevät kokemuksemme. Tutustu Evitan matkaan.

Luo kilpailuetua käyttäjäpersoonilla - Hyödynnä helppoa UX-prosessia
Käyttäjäpersoonat edustavat yrityksen palveluiden ja tuotteiden loppukäyttäjiä. Ymmärtämällä käyttäjiä, voit rakentaa kilpailuetua palvelem...

Ihmislähtöinen suunnittelu: Terveydenhuollon muuttaminen empatian ja innovoinnin avulla
Ihmislähtöinen suunnittelu (Human-Centered Design, HCD) ei ole pelkkä suunnittelumalli, vaan filosofia, jossa ihmiset asetetaan luovan pros...

Tilaa uutiskirjeemme
Haluatko tietää mitä brändimaailmassa tapahtuu? Tilaa Sitelyn brändikirje ja et jää paitsi mielenkiintoisimmista tarinoista ja brändeistä. Saat brändikirjeen kerran kuukaudessa.

Novetos - uudistuksella helposti löydettävä sivusto
Novetos on Suomen johtavia johdon valmennus yrityksiä, jonka missiona on tehdä työelämästä elämisen arvoista. Novetos valitsi Sitelyn kumpp...

Labquality - Laatua laaduntekijöille
Sitely suunnitteli ja tuotti kahden eri verkkosivuston uudistuksen Labqualitylle. Lopputulokseksi valmistui käyttäjäystävälliset ja tehokka...

KaJo Jäätelö - monikanavaista tarinankerrontaa
Sitely auttoi pienvalmistaja KaJo Jäätelöä digitaalisen markkinoinnin, monikanavaisen tarinankerronnan sekä verkkosivujen suunnittelussa ja...

Episode 14 - Being bravely honest turns your business real with Sanna Laakkio from MARK
Jaksossa vieraanamme on MARKin toiminnanjohtaja Sanna Laakkio. Sanna kertoo syksyllä julkaistavasta kirjastaan ja antaa vinkkejä markkinoij...

Episode 13 - Sensing Breast with award-winning surgeon Helena Puonti from Clinic Helena
Tässä jaksossamme vieraaksemme saapuu Helena Puonti. Kuulemme Clinic Helenan toiminnasta sekä Helenan tarinan rintasyöpähoitoihin erikoistu...

Episode 12 - American-Finnish success story with Eric Baumgardner
Tässä jaksossamme tutustumme Eric Baumgardneriin. Kuulemme GoMedin syntytarinan sekä miten Afrikan ja Suomen välille saatiin rakennettua yr...
Vihta jakso 6 – Hyvän brändin elementit
Minkä takia jotkut brändit menestyvät toisia paremmin? Laadukkaat ja menestyvät tekevät asiat tietyllä tavalla ja siihen on ihan resepti.
Vihta jakso 5 – Mikä on brändisupersankari?
Tämän kertaisessa Vihdan jaksossa käydään läpi mikä on brändisupersankari ja miten sitä voi hyödyntää brändäyksessä.