🏆 Menestystakuu
Menestysfunneli muuttaa prospektit asiakkaiksi
Onko ongelmasi heikosti konversoivat verkkosivut tai eikä verkkokauppasi tuota tarpeeksi myyntiä? Kehitimme ratkaisun ongelmaan: Menestysfunneli.
Menestysfunneli ei päästä potentiaalisia asiakkaita putoamaan, vaan konvertoi heidät uskollisiksi brändilähettiläiksi verkkopalvelujesi kautta. Välittömiä hyötyjä menestysfunnelista:
Myynnin kasvu
Parantunut konversioaste
Sitoutuneemmat asiakkaat

Vaihe 1 - D・sgn
Aloitetaan suunnittelupöydältä
Menestysfunnelin toteutus aloitetaan yhteisillä, strategisilla workshoppeilla, jossa käydään läpi mm. brändi, sisällöt, kohderyhmä sekä tavoitteet. Samalla valitaan brändin menestyksen mittarit (KPI’s), jotka merkitsevät menestystä ja jolla voidaan mitata vaikkapa asiakashankinnan kustannuksia.
Samanaikaisesti toteutamme menestysaanalyysin jossa käydään läpi nykyinen ekosysteemi, prosessit, myynti ja markkinointi. Workshoppien ja auditoinnin pohjalta luomme suunnitelman, menestysfunnelin toteutukselle sekä kasvu-vaiheen aktiviteeteille.
Aktiviteetit
Workhopit
Menestysanalyysi
Menestyksen mittarit (KPIt)
Tuotokset
Valmis suunnitelma menestysfunnelista, joka toteutetaan seuraavassa vaiheessa.


Vaihe 2 - B・ld
Menestysfunnelin toteutus alkaa
Tässä vaiheessa rakennamme menestysfunnelin suunnitelman mukaisesti. Funnelin voidaan toteuttaa esim. olemassa oleviin verkkosivuihisi tai uudistamme digipalvelusi kokonaan, jotta funneli tuottaa maksimaalisen tuloksen.
Toteutusmallissa käytetään interaktiivisia prototyyppi-työkaluja, jotta pääset käyttämään menestysfunnelia ja olemaan osa toteutusta.
Aktiviteetit
Menestysfunnelin toteutus
Analytiikan asennus
Testaus ja julkaisu
Tuotokset
Tuotantoonsiirretty menestysfunneli, joka lähtee kasvattamaan myyntiä.
Vaihe 3 - Gr・wth
Menestyksesi alkaa tästä
Nyt on tekninen toteutus valmis ja menestysfunneli tuottaa liidejä ja myyntiä. Jotta funnelista saadaan kaikki tehot irti, pitää sen toimintaa kehittää. Menestystä mitataan menestyksen mittareiden avulla ja funnelia optimoidaan sen pohjalta, joka parantaa mm. konversioastetta.
Optimoinnin tarkoituksena on tuoda lisää oikeita ostajapersoonia menestysfunneliin.
Aktiviteetit
Digitaalinen markkinointi
Jatkokehitys
Sisällöntuotanto ja SEO
Analytiikka ja raportointi
Tuotokset
Myynnin kasvu
Parempi asiakaspito
Enemmän brändilähettiläitä



Mistä voin keskustella?
Palveluiden sisällöstä
Hinnoittelusta ja aikataulusta
Teknisistä vaatimuksista
Yhteydenotto
Jätä meille viesti ja kerro missä asiassa tarvitset apua. Palaamme viestiin välittömästi.