Skip to content

Liini Loop.

Menetelmämme yhdistää UX-tutkimuksen, ideoinnin, konseptoinnin, suunnittelun, muotoilun, ketterän ohjelmistokehityksen ja kasvumarkkinoinnin — yhdeksi kokonaisvaltaiseksi yhteiseksi toimintatavaksi. Me kutsumme tätä Liini Loopiksi.

evolve-hero

Koe Liinimpi menetelmä kehittää asiakaskokemustasi

Liini Loop on innovatiivinen menetelmä, jonka kehitimme parantamaan ja optimoimaan asiakaskokemusta koko asiakaspolun ajan.

 

Tämä lähestymistapa yhdistää Lean UX-, Design Thinking- ja DevOps-prosessit ihmiskeskeiseen suunnitteluun. Tavoitteenamme on syventää brändisi sitoutumista asiakkaisiin ja luoda kestäviä suhteita yleisöösi.

Työskentelytapamme varmistaa realistisen (liiketoimintasuunnittelu), houkuttelevan (palvelumuotoilu) ja toteutettavan (ketterä kehitys) digitaalisen palvelun kehityksen.

 

Liini Loop -menetelmämme koostuu neljästä strategisesta vaiheesta.

1. RESEARCH

Tarpeiden tunnistaminen ja analysointi

 

Liini Loop aloitetaan asiakkaiden ja heidän tarpeidensa tarkalla tutkimisella erilaisilla UX-metodeilla. Tutkimusvaiheessa ei ole kyse pelkästään datan keräämisestä, vaan se on tutkimusmatka kohderyhmäsi sisimpään ja mieliin. 

Käytämme tässä vaiheessa mm. kyselyjä, haastatteluja ja käyttäytymisanalyysejä, joiden pohjaltaa saamme syvällistä tietoa asiakkaiden motiiveista, kipupisteistä ja toiveista.

Tämä vaihe luo vahvan pohjan seuraavan vaiheen suunnittelutyölle, kun lähdetään rakentamaan huippuluokan asiakaskokemuksia.

2. DESIGN

Kokemuksen muotoilu ja prototypointi

Kun siirrytään Liini Loopin toiseen vaiheeseen, luova tiimimme muuttaa ideasi konkreettiseksi toteutukseksi. Kehitämme verkkoprototyypin, joka antaa omakohtaisen kuvan siitä, miten asiakkaasi kokevat palvelun.

Samalla sovellamme ihmiskeskeisen suunnittelun periaatteita asiakaspolun laatimiseen ja varmistamaan, että ymmärrämme syvällisesti asiakkaidesi vuorovaikutusta ja tunteita heidän kokemuksensa aikana. 

Tämä vaihe mahdollistaa visuaalisen kokemuksen, jota pääsee klikkailemaan sekä hyvän pohjan seuraavan vaiheen tekniselle toteutukselle.

03. BUILD

Muutetaan visio todellisuudeksi 

Kun prototyyppi on valmis ja kattava käsitys asiakaspolusta, siirrymme Liini Loopin kolmanteen vaiheeseen. Tässä vaiheessa tapahtuu taikuutta - kokeneet kehittäjämme  muuttavat prototyypin täysin toimivaksi palveluksi = asiakaskokemukseksi.

Kehitystiimimme hyödyntää prototyypistä ja asiakaspolun kartoituksesta saatuja tietoja ja rakentaa varsinaisen alustan huolellisesti. Kyse ei ole vain koodauksesta, vaan mukaansatempaavan ja intuitiivisen kokemuksen luomisesta, joka vastaa täydellisesti brändi-identiteettiäsi ja asiakkaiden odotuksia.

Liini Loopissa sovelletaan ketteriä kehitysmenetelmiä, joiden avulla voidaan mukautua ja soveltaa liiketoiminnan tarpeiden mukaan. Laadunvarmistustoimenpiteillä varmistetaan, että alustan jokainen klikkaus täyttää korkeimmat standardit ennen kuin se esitellään asiakkaille. 

04. EVOLVE

Jatkuvaa kasvua ja ymmärryksen luomista

Missiomme on suunnitella ja kehittää tehokkaita digitaalisia kasvualustoja, jotka parantavat merkittävästi asiakkaidemme kannattavuutta ja kilpailukykyä markkinoilla.

Autamme yrityksiä muuttamaan tehottomat digitaaliset kanavat kannattaviksi kasvualustoiksi.

Liini Agencyn visiona on olla Pohjoismaiden johtava asiakaskokemuksien suunnittelu- ja muotoilutoimisto vuoteen 2027 mennessä, yhdistäen huipputason suunnittelun huippuluokan teknisiin toteutuksiin.

Tarjoamme pioneerina innovatiivisia ja empaattisia ratkaisuja, jotka määrittelevät uudelleen alan standardit samalla minimoiden ympäristövaikutukset ja edistetään vastuullisen kulutuksen kulttuuria.

Lopputuloksena...

Parempi asiakaskokemus

Asiakkaasi nauttivat yhteistyöstä kanssasi ja palaavat mielellään uudelleen palveluidesi ja tuotteidesi pariin.

ROI

Huolellisesti suunniteltu ja toteutettu palvelukokemus lisää tuottoja ja toimii liiketoiminnan kasvun moottorina.

Moderni organisaatio

Yrityksesi palvelutarjonnan, kilpailukyvyn ja työntekijöiden sitoutumisen taso kasvavat huomattavasti.

Miten voimme auttaa tänään?

 

Mitä tapahtuu lomakkeen lähettämisen jälkeen?

01

Me kuuntelemme.

Pidetään yhteinen tapaaminen, jossa käydään läpi tarpeet ja haasteet, jotta ymmärrämme tilanteenne.

02

Saat suunnitelman.

Tiimimme laatii keskustelun pohjalta personoidun ja priorisoidun kasvusuunnitelman, joka on kattava ratkaisuehdoitus tarpeisiinne.

03

Toteutus alkaa.

Kun olette valmiita aloittamaan kanssamme, sovimme käytännön askelmerkit ja aloitamme työt välittömästi. Uskomme tulokselliseen yhteistyöhön.