Kasvumarkkinointi
Kasvumarkkinoinin avulla hankit lisää sitoutuneita asiakkaita
Kasvumarkkinoinnin tarkoitus on tuottaa mahdollisimman tehokkaasti laadukkaita liidejä sekä kestävää kasvua yrityksellesi. Paketoimme kasvumarkkinoinnin palvelumalliksi, joka sisältää kaiken tarpeellisen AB-testauksesta markkinoinnin kampanjoihin.

Kasvustrategia taustalle
Asetetaan tavoitteet ja työskennellään niitä kohti
Kasvumarkkinoinnin kulmakivi on kasvustrategia. Kasvustrategiassa määritellään tavoiteltavat asiat, KPI:t sekä taktiset toimenpiteet. Toimenpiteiden vaikutusta seurataan yhdessä kootusta raportointinäkymästä ja tehdään jatkuvaa AB-testausta. Saat kauttamme kasvumarkkinoinnin kokonaispalveluna tai voit tilata meiltä esimerkiksi tietyn osa-alueen toteuttamisen digitaalisesta markkinoinnista verkkosivuston tehostamiseen.
Workshopit
Kasvumarkkinoinin workshopissa määritellään tavoitteet ja tasot, joita kohti toimenpiteitä tehdään.
Kasvusuunnitelmat
Kasvusuunnitelmaan määritetään mitattavat tavoitteet ja niiden saavuttamiseen tähtäävät taktiset toimenpiteet.


Digitaalinen markkinointi
Monikanavaista markkinointia ja kasvua
Kasvumarkkinointi eroaa perinteistä markkinoinnista ja kasvuhakkeroinnista siinä, että tuloksia haetaan nopealla ja lyhyellä tähtäimellä. Kasvu tehdään aina niin, että asiakas on toimenpiteiden keskiössä. Toteutettavat aktiviteetit suunnitellaan sprinteissä, joiden kesto ja sisältö määritetään haluttujen tulosten perusteella.
Taktiset toimenpiteet
Kasvumarkkinoinnin toimenpiteitä voivat olla esim. Google-kampanjat, äänimainonta tai ohjelmallinen ostaminen.
Jatkuva testaus
Kampanjoita päivitetään jatkuvasti testaamalla eri variaatiota AB-testauksella, ja sivustolle tehdään konversio-optimointia.
Analytiikka ja raportoi
Kerätty data kasvun mittarina
Kasvumarkkinoinnin pohjalla on data ja analytiikka, jonka pohjalta päätöksiä muutoksista tehdään. Kampanjoita seurataan reaaliaikaisesta dashboard-näkymästä, jossa on tärkeimmät KPI:t. Raportoimme tuloksia ja huomioita myös kuukausittaisissa yhteistyöpalavereissa.
Analytiikka
Asetamme kasvumarkkinoinnin toimenpiteitä varten oikeat KPI:t, joilla mittaamme onnistumista ja muutosten tehokkuutta.
Raportointi
Saat käyttöösi reaaliaikaisen dashboardin sekä raportoimme tuloksia sovitulla frekvenssillä.


Strategiapalvelut
Suunnittelemme kasvustrategian, jolla saat lisää sitoutuneita asiakkaita.

Digitaalinen markkinointi
Digitaalisen markkinoinnin avulla hankimme kustannustehokkaasti oikeista kanavista juuri sopivat asiakkaat.

Analytiikka ja raportointi
Kaikki toteuttamamme aktiviteetit ovat aina mitattavia ja raportoimme tuloksista säännöllisesti. Saat myös reaaliaikaisen dashboardin käyttöösi.

Hakusanamainonta
Google-mainonnan jatkuvan palvelun avulla tavoitamme ostoaikeissa olevat asiakkaat kustannustehokkaasti.

Ohjelmallinen ostaminen
Display-mainonta, eli ohjelmallinen ostaminen on tehokas tapa hankkia juuri sopivia yleisöjä, esim. brändikampanjallesi. Palvelu voi olla kampanjamaista tai jatkuvaa.

Some-mainonta
Sosiaalisessa mediassa on päivittäin yli 3 miljoonaa suomalaista, joka on tehokas kanava tavoittaa oikeat kohderyhmät brändillesi.

Äänimainonta
Äänimainonnan avulla tavoitetaan esim. Spotifystä potentiaaliset asiakkaat eri tilanteissa, kuten salilla, lenkillä, yms. johon muut kanavat eivät yllä.

Markkinoinnin automaatio
Automaation avulla saadaan mm. liidien nurturointi tapahtumaan automaattisesti sekä toistuvat meilit tehokäyttöön.

Novetos - uudistuksella helposti löydettävä sivusto
Novetos on Suomen johtavia johdon valmennus yrityksiä, jonka missiona on tehdä työelämästä elämisen arvoista. Novetos valitsi Sitelyn kumpp...

Labquality - Laatua laaduntekijöille
Sitely suunnitteli ja tuotti kahden eri verkkosivuston uudistuksen Labqualitylle. Lopputulokseksi valmistui käyttäjäystävälliset ja tehokka...

KaJo Jäätelö - monikanavaista tarinankerrontaa
Sitely auttoi pienvalmistaja KaJo Jäätelöä digitaalisen markkinoinnin, monikanavaisen tarinankerronnan sekä verkkosivujen suunnittelussa ja...


Mistä voin keskustella?
Palveluiden sisällöstä
Hinnoittelusta ja aikataulusta
Teknisistä vaatimuksista
Yhteydenotto
Jätä meille viesti ja kerro missä asiassa tarvitset apua. Palaamme viestiin välittömästi.

Käyttäjäkokemusten luominen vuoden 2030 kuluttajille: Tutustu Evitan matkaan
Tutustu miltä tulevaisuuden asiakaspolku voisi näyttää vuonna 2030, kun tekoäly ja AR määrittelevät kokemuksemme. Tutustu Evitan matkaan.

Luo kilpailuetua käyttäjäpersoonilla - Hyödynnä helppoa UX-prosessia
Käyttäjäpersoonat edustavat yrityksen palveluiden ja tuotteiden loppukäyttäjiä. Ymmärtämällä käyttäjiä, voit rakentaa kilpailuetua palvelem...

Ihmislähtöinen suunnittelu: Terveydenhuollon muuttaminen empatian ja innovoinnin avulla
Ihmislähtöinen suunnittelu (Human-Centered Design, HCD) ei ole pelkkä suunnittelumalli, vaan filosofia, jossa ihmiset asetetaan luovan pros...