Skip to content

Kasvumarkkinointi

Kasvu­markkinoinin avulla hankit lisää sitoutuneita asiakkaita

Kasvumarkkinoinnin tarkoitus on tuottaa mahdollisimman tehokkaasti laadukkaita liidejä sekä kestävää kasvua yrityksellesi. Paketoimme kasvumarkkinoinnin palvelumalliksi, joka sisältää kaiken tarpeellisen AB-testauksesta markkinoinnin kampanjoihin.

Kasvumarkkinointi-900x525-1

Kasvustrategia taustalle

Asetetaan tavoitteet ja työskennellään niitä kohti

Kasvumarkkinoinnin kulmakivi on kasvustrategia. Kasvustrategiassa määritellään tavoiteltavat asiat, KPI:t sekä taktiset toimenpiteet. Toimenpiteiden vaikutusta seurataan yhdessä kootusta raportointinäkymästä ja tehdään jatkuvaa AB-testausta. Saat kauttamme kasvumarkkinoinnin kokonaispalveluna tai voit tilata meiltä esimerkiksi tietyn osa-alueen toteuttamisen digitaalisesta markkinoinnista verkkosivuston tehostamiseen.

hyrrä

Workshopit

Kasvumarkkinoinin workshopissa määritellään tavoitteet ja tasot, joita kohti toimenpiteitä tehdään.

Kasvusuunnitelma

Kasvusuunnitelmat

Kasvusuunnitelmaan määritetään mitattavat tavoitteet ja niiden saavuttamiseen tähtäävät taktiset toimenpiteet.

Palv-Verkkosivut-03
Etusivu-Hero

Digitaalinen markkinointi

Monikanavaista markkinointia ja kasvua

Kasvumarkkinointi eroaa perinteistä markkinoinnista ja kasvuhakkeroinnista siinä, että tuloksia haetaan nopealla ja lyhyellä tähtäimellä. Kasvu tehdään aina niin, että asiakas on toimenpiteiden keskiössä. Toteutettavat aktiviteetit suunnitellaan sprinteissä, joiden kesto ja sisältö määritetään haluttujen tulosten perusteella.

Sitely-3.0-visual-33

Taktiset toimenpiteet

Kasvumarkkinoinnin toimenpiteitä voivat olla esim. Google-kampanjat, äänimainonta tai ohjelmallinen ostaminen.

Sitely-3.0-visual-46

Jatkuva testaus

Kampanjoita päivitetään jatkuvasti testaamalla eri variaatiota AB-testauksella, ja sivustolle tehdään konversio-optimointia.

Analytiikka ja raportoi

Kerätty data kasvun mittarina

Kasvumarkkinoinnin pohjalla on data ja analytiikka, jonka pohjalta päätöksiä muutoksista tehdään. Kampanjoita seurataan reaaliaikaisesta dashboard-näkymästä, jossa on tärkeimmät KPI:t. Raportoimme tuloksia ja huomioita myös kuukausittaisissa yhteistyöpalavereissa.

Analytiikka

Analytiikka

Asetamme kasvumarkkinoinnin toimenpiteitä varten oikeat KPI:t, joilla mittaamme onnistumista ja muutosten tehokkuutta.

Analytiikka

Raportointi

Saat käyttöösi reaaliaikaisen dashboardin sekä raportoimme tuloksia sovitulla frekvenssillä.

kasvuauditointi
Näin voimme auttaa

Kasvumarkkinoinnin palvelumme

räätälöidyt sovellukset

Strategiapalvelut

Suunnittelemme kasvustrategian, jolla saat lisää sitoutuneita asiakkaita. 

räätälöidyt sovellukset

Digitaalinen markkinointi

Digitaalisen markkinoinnin avulla hankimme kustannustehokkaasti oikeista kanavista juuri sopivat asiakkaat.

räätälöidyt sovellukset

Analytiikka ja raportointi

Kaikki toteuttamamme aktiviteetit ovat aina mitattavia ja raportoimme tuloksista säännöllisesti. Saat myös reaaliaikaisen dashboardin käyttöösi.

räätälöidyt sovellukset

Hakusanamainonta

Google-mainonnan jatkuvan palvelun avulla tavoitamme ostoaikeissa olevat asiakkaat kustannustehokkaasti. 

räätälöidyt sovellukset

Ohjelmallinen ostaminen

Display-mainonta, eli ohjelmallinen ostaminen on tehokas tapa hankkia juuri sopivia yleisöjä, esim. brändikampanjallesi. Palvelu voi olla kampanjamaista tai jatkuvaa.

räätälöidyt sovellukset

Some-mainonta

Sosiaalisessa mediassa on päivittäin yli 3 miljoonaa suomalaista, joka on tehokas kanava tavoittaa oikeat kohderyhmät brändillesi.

räätälöidyt sovellukset

Äänimainonta

Äänimainonnan avulla tavoitetaan esim. Spotifystä potentiaaliset asiakkaat eri tilanteissa, kuten salilla, lenkillä, yms. johon muut kanavat eivät yllä. 

räätälöidyt sovellukset

Markkinoinnin automaatio

Automaation avulla saadaan mm. liidien nurturointi tapahtumaan automaattisesti sekä toistuvat meilit tehokäyttöön. 

Novetos - uudistuksella helposti löydettävä sivusto

Novetos - uudistuksella helposti löydettävä sivusto

Novetos on Suomen johtavia johdon valmennus yrityksiä, jonka missiona on tehdä työelämästä elämisen arvoista. Novetos valitsi Sitelyn kumpp...

Labquality - Laatua laaduntekijöille

Labquality - Laatua laaduntekijöille

Sitely suunnitteli ja tuotti kahden eri verkkosivuston uudistuksen Labqualitylle. Lopputulokseksi valmistui käyttäjäystävälliset ja tehokka...

KaJo Jäätelö - monikanavaista tarinankerrontaa

KaJo Jäätelö - monikanavaista tarinankerrontaa

Sitely auttoi pienvalmistaja KaJo Jäätelöä digitaalisen markkinoinnin, monikanavaisen tarinankerronnan sekä verkkosivujen suunnittelussa ja...

Haluatko jutella lisää?

Varaa aika asiantuntijalle

Voit jutella suoraan asiantuntijamme kanssa ja saada apua tarpeisiisi välittömästi.

ilari-vallisaari

Ilari

CEO & Co-Founder
ilari@sitely.fi 
040 635 1929

Varaa aika

sampo-hellevig

Sampo

Tech Lead & Co-Founder
sampo@sitely.fi
040 032 4416

Varaa aika

Mistä voin keskustella?

Sitely Image

Palveluiden sisällöstä

Sitely Image

Hinnoittelusta ja aikataulusta

Sitely Image

Teknisistä vaatimuksista

Yhteydenotto

Jätä meille viesti ja kerro missä asiassa tarvitset apua. Palaamme viestiin välittömästi.

 

Käyttäjäkokemusten luominen vuoden 2030 kuluttajille: Tutustu Evitan matkaan

Käyttäjäkokemusten luominen vuoden 2030 kuluttajille: Tutustu Evitan matkaan

Tutustu miltä tulevaisuuden asiakaspolku voisi näyttää vuonna 2030, kun tekoäly ja AR määrittelevät kokemuksemme. Tutustu Evitan matkaan.

Luo kilpailuetua käyttäjäpersoonilla - Hyödynnä helppoa UX-prosessia

Luo kilpailuetua käyttäjäpersoonilla - Hyödynnä helppoa UX-prosessia

Käyttäjäpersoonat edustavat yrityksen palveluiden ja tuotteiden loppukäyttäjiä. Ymmärtämällä käyttäjiä, voit rakentaa kilpailuetua palvelem...

Ihmislähtöinen suunnittelu: Terveydenhuollon muuttaminen empatian ja innovoinnin avulla

Ihmislähtöinen suunnittelu: Terveydenhuollon muuttaminen empatian ja innovoinnin avulla

Ihmislähtöinen suunnittelu (Human-Centered Design, HCD) ei ole pelkkä suunnittelumalli, vaan filosofia, jossa ihmiset asetetaan luovan pros...

Mietityttääkö jokin?

Usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia

Mitä kasvumarkkinointi palveluna sisältää?

Palveluun kuuluu aloitus kickoff, jossa rakennetaan yhteistyön tavoitteet ja luodaan suunnitelma aktiviteeteistä. Aktiviteetit voivat olla sisällöntuotantoa, somemainontaa, automaatioflow:n muutoksia, AB-testejä tai verkkosivujen personointia.

Mitä kasvumarkkinointi maksaa?

Kasvumarkkinoinnin hinta alkaa Sitelyllä 899 euroa/kk. Palvelu rakennetaan tarpeidesi ja budjettisi mukaan sopivaksi, jotta saat juuri sopivan kokonaisuuden yrityksellesi.

Minkälaisia tuloksia kasvumarkkinoinnilla saa?

Kasvumarkkinoinnin tarkoituksena on vapauttaa organisaation omaa aikaa liiketoiminnan kehittämiseen sekä suunnitteluun ja antaa operatiiviset/taktiset toimenpiteet ammattilaisen tekemäksi. Tulokset tähtäävät esim. brändin tunnettuuden parantamiseen, myynnin kasvattamiseen ja uusien ominaisuuksien lanseeraamiseen.

Miten raportoitte tuloksista ja kuinka usein?

Kasvumarkkinoinin palveluun kuuluu yhteinen dashboard, jonka tarkoituksena on mitata yhteistyön tulosta, kasvutoimenpiteitä ja jos mahdollista, niin esim. myynnin kasvua. Yhteisiä palavereja pidetään aina sprinttien yhteydessä viikoittain tai miten sovitaan.

Mitä ovat kasvusprintit?

Kasvusprintit ovat ennaltamääritettyjä jaksoja, jossa toteutetaan esim. joku uusi ominaisuus verkkopalveluun, jota ruvetaan markkinoimaan. Kasvusprintit ovat tyypillisesti noin kahden viikon pituisia. Tähän vaikuttaa rakennettavien testien, toimenpiteiden, yms. laajuus. Tarkoituksena on saada nopeita tuloksia, joita voidaan iteroida nopeasti.
menestyvän-brändin-lunttilappu

Lataa maksuton opas

Haluatko erottua massasta?

Menestyvän brändin reseptin luomiseen on tietty kaava ja sitä noudattamalla seuraat Niken, Airbnb:n ja muiden menestyjien jalanjäljissä. Lunttilappuun on kerätty kaikki menestyvän brändin elementit. Lataa jo tänään!