Skip to content

Unohtumattomia asiakaskokemuksia

Autamme brändejä luomaan ikimuistoisia digitaalisia asiakaskokemuksia, jotka edistävät kestävää kasvua. Missiomme on poistaa huonot asiakaskokemukset maailmasta.

hero image
digital-design

Kokemusmuotoilu ja design

Suunnittelemme digitaalisia ja fyysisiä palveluja sekä työntekijäkokemuksia yhtenäisten brändikokemusten luomiseksi.

liini-ohjelmistokehitys

Ohjelmistokehitys ja verkkopalvelut

Suunnittelemme ja toteutamme näyttävät ja konvertoivat verkkosivut, verkkokaupat ja sovellukset kaikkiin tarpeisiin.

kasvumarkkinointi

Kasvumarkkinointi ja analytiikka

Teemme asiakkaillemme tehokasta ja mitattavaa strategista kasvumarkkinointia ja analytiikan kehittämistä. 

Uudistimme Labqualityn monikielisen verkkopalvelun.

Labquality, laadunvarmistuksen ja laboratoriopalveluiden asiantuntija terveydenhuollon ja terveysteknologian alalla, tarjoaa kokeneita asiantuntijoita auttamaan asiakkaitaan muun muassa laadunarvioinneissa, sääntelyasioissa ja kliinisissä tutkimuksissa.

Tavoitteenaan oli kehittää verkkopalvelu, joka palvelisi sekä kotimaisia että kansainvälisiä käyttäjiä tehokkaasti, keskittyen käyttäjäystävällisyyteen ja laadun edustavuuteen. Verkkopalvelun edistykselliset toiminnot ja analytiikkaominaisuudet tukevat datan hyödyntämistä markkinointipäätöksissä.

Liini suunnitteli ja toteutti vaatimusten pohjalta uuden verkkosivuston Labqualitylle. Lopputuloksena valmistui HubSpot CMS-alustalle rakennettu käyttäjäystävällinen verkkopalvelu, joka tukee yrityksen kansainvälistä kasvua.

+ 0 %
Löydettävyys
+ 0 %
Asiakas-
tyytyväisyys
+ 0 %
Enemmän
käyntejä

Tiesitkö että...

yritykset, jotka panostavat asiakaskokemuksen kehittämiseen, saavuttavat keskimäärin yli 30%:ia suuremman asiakasuskollisuuden.

KaJo Jäätelö:lle monikanavaista ja makeaa kasvua

KaJo Jäätelö halusi erottautua jäätelönvalmistajien joukosta luomalla brändin, joka kertoo heidän ainutlaatuisen tarinansa. Tärkeä osa tätä tarinaa on heidän lähituotettu maito ja marjat, jotka tuovat esille lähituottajien laadun ja tuoreuden. Tavoitteenamme Liinillä oli luoda verkkopalvelu ja markkinointistrategia, joka välittää KaJon tarinan ja arvot koko jäätelön ystävien yhteisölle.

Rakensimme KaJolle HubSpot CMS:lle perustuvan verkkosivuston ja suunnittelimme heidän ensimmäisen tuotelanseerauskampanjansa, joka kohdistettiin monikanavaisesti. Jatkamme yhteistyötä KaJo Jäätelön kanssa kasvumarkkinoinnissa, varmistaen, että heidän ainutlaatuinen jäätelönsä ja tarinansa tavoittavat yhä laajemman yleisön. Uskallatko KaJota?

+ 0 %
Brändin
tunnettuus
+ 0 %
Verkkosivu-
vierailut
+ 0 %
Uutiskirjeen
tilaajat

Miten voimme auttaa?

 

Mitä tapahtuu lomakkeen lähettämisen jälkeen?

01

Me kuuntelemme.

Pidetään yhteinen tapaamisen, jossa käydään tarpeenne ja haasteet läpi, jotta ymmärremme tilanteenne.

02

Saat suunnitelman.

Luomme tiimimme kanssa keskustelun pohjalta personoidun ja priorisoidun kasvusuunnitelman, jossa on kattava ratkaisu tilanteeseesi.

03

Toteutus alkaa.

Jos päätät lähteä toteuttamaan kasvusuunnitelman kanssamme, sovimme käytännön asioista ja hommat alkavat välittömästi.