hakusanamainonta
Oikeilla avainsanoilla parempi hakukonenäkyvyys
Google Ads on verkkomainonta-alusta, joka mahdollistaa yrityksille mainosten näyttämisen Google-hakutulossivuilla (SERP), sekä Googlen yhteistyökumppaneiden verkkosivuilla ja alustoilla. Google Ads tarjoaa tehokkaan ja joustavan tavan yrityksille tavoittaa kohdeyleisönsä ja ohjata verkkosivustoliikennettä ja konversioita.

mainonta
Miksi mainontaan kannattaa ja pitää tehdä muutoksia?
Tiesitkö, että…
Googlen kautta mainostavilla yrityksillä on mahdollisuus tavoittaa yli 90 prosenttia internetin käyttäjistä maailmanlaajuisesti.
Lisääntynyt kilpailu
Jatkuva optimointi on tarpeen pysyä kilpailijoiden edellä ja parantaa mainosten relevanssia, mikä johtaa alhaisempiin CPC (cost per click) -kustannuksiin.
Mainosten väsymisen ehkäisy
Säännöllinen optimointi päivittää mainoksia, säätää kohdentamista ja tuo vaihtelua taistellakseen mainosten väsymistä vastaan, mikä johtaa alhaisempiin CPC-kustannuksiin.
Budjetin tehokkuuden maksimointi
Jatkuva optimointi laskee CPC-kustannuksia, mikä mahdollistaa enemmän klikkauksia ja konversioita samalla budjetilla, mikä maksimoi ROI:n (mainostuotto).

toimintatavat
Näin me teemme hakusanamainontaa
Kaikki paketit sisältävät kampanjan mediasuunnittelun, avainsana-analyysin, tilin luomisen, mainostekstien kirjoittamisen ja Googlen mainoslaajennukset.
Kattavan hakusana- ja hakukäyttäytymiskartoituksen perusteella laadimme tavoitteisiisi suunnittelee sopivimmat hakusanat ja mainostekstit.
Paketit sisältävät:
Mainonnan aloitustyöt
Pidämme lyhyen aloituspalaverin kanssasi, jotta ymmärrämme liiketoimintaasi. Tämän jälkeen analysoimme liiketoimintasi, kilpailijat sekä avainsanat, joilla yrityksesi pitää näkyä kun ihmiset hakevat tuottamiasi palveluita.
Mainosten luonti
Aloitustöiden pohjalta meillä on kattava kuva, miten mainontaa pitää tehdä ja millä argumenteilla. Suunnittelemme houkuttelevat mainokset kohderyhmäsi huomioiden. Lähetämme mainokset nähtäväksesi.
Kampanjan käynnistys
Käynnistämme kampanjasi Googlen mainosverkostossa ja seuraamme tuloksia, jonka pohjalta ja optimoimme kohdistusta, avainsanoja laajennuksia, jotta saata parhaan tulokset.
Jatkuva optimointi ja raportointi
Saat kuukausittain raportit tuloksista, jotta näet mitkä asiat toimivat mainonnassa. Mainonnan asiantuntijamme käy kanssasi tulokset läpi ja tekee tarvittavia muutoksia ja uusii kampanjoita mm. sesonkien mukaan.
HINNASTO
Google-mainonnan paketit
Valitse sopiva Google-mainonnan paketti yrityksesi tarpeisiin.
S-paketti on starttipaketti Google-mainonnan aloittamiseen, kun haluat mainostaa 1-2 palveluasi tai tuotettasi.
Mitä se sisältää:
M-paketilla saat enemmän näkyvyyttä verkkosivuillesi, kun haluat yrityksesi palvelusi kävijöiden näkyville.
Mitä se sisältää:
L-paketti sopii, kun haluat panostaa mainostamiseen ja näkyvyyteen kattavasti ja kasvattaa myyntiä.
Mitä se sisältää:
Kumppanin valinta
Miksi valita Sitely kumppaniksi?
Tässä on sinulle neljä tärkeintä syytä, miksi juuri me olisimme sinulle paras kumppani hakusanamainonnan kehittämiseen.
Yli 15 vuoden kokemus hakusanamainonnasta
Meillä et maksa turhasta harjoittelusta, vaan saat parhaat käytännöt ja säästät omaa aikaasi.
Kustannustehokkaat mainonnan paketit
Tarjoamme juuri sinun tarpeisiisi parhaiten sopivan mainonnan paketin.
Nopeat tulokset
Mainostamme vain sinulle relevanteilla termeillä ja niille asiakkaille, jotka ovat lähellä ostopäätöstä.
Läpinäkyvä raportointi
Saat kerran kuukaudessa raportin tuloksista, jotta näet miten mainonta toimii. Mainonnan konsulttimme palvelevat myös arkisin tarpeisiisi.

Labquality - Laatua laaduntekijöille
Sitely suunnitteli ja tuotti kahden eri verkkosivuston uudistuksen Labqualitylle. Lopputulokseksi valmistui käyttäjäystävälliset ja tehokka...

KaJo Jäätelö - monikanavaista tarinankerrontaa
Sitely auttoi pienvalmistaja KaJo Jäätelöä digitaalisen markkinoinnin, monikanavaisen tarinankerronnan sekä verkkosivujen suunnittelussa ja...

Rela-Hierojat - Helppo ajanvarausputki asiakkaille
Sitely sujuvoitti Rela-hierojien verkkoasiointia tuomalla ajanvarausjärjestelmä osaksi sivustoa ja selkeyttämällä verkkokauppatoimintoa.
Mietityttääkö jokin?
Usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia
Maksavatko klikkaukset, vaikka ne eivät johtaisi myyntiin?
Google Ads -kampanjat voidaan optimoida siten, että ne kohdistuvat tarkasti haluttuun kohdeyleisöön ja mainoksia näytetään vain silloin, kun käyttäjä etsii relevanttia hakusanaa. Näin maksat vain klikkauksista, jotka todella ovat potentiaalisia asiakkaita.
Voinko vaikuttaa mainonnan budjettiin, jos minulla ei ole siihen tarpeeksi rahaa?
Sopiiko Google Ads kaikille eri liiketoiminnan aloille?
Mitä jos minulla on jo hyvä hakukonenäkyvyys?
Vaikka hakukonenäkyvyys on tärkeä, Google-mainonta voi tarjota lisää näkyvyyttä ja houkutella uusia asiakkaita, joita et ehkä muuten tavoittaisi. Lisäksi mainoksia voidaan muokata eri tavoitteiden saavuttamiseksi, kuten verkkosivujen liikenteen lisäämiseksi tai suoran myynnin edistämiseksi.
Onko sopimuksessa pitkä irtisanomisaika?
Meidän sopimus on ensimmäisen 3kk:n jälkeen kuukauden irtisanomisajalla.
Tarvitsenko enempää kuin yhden kumppanin tekemään mainontaa?
On aina hyvä idea olla useampi vaihtoehto mainonnan kumppanina. Useiden kumppaneiden kanssa työskenteleminen voi antaa sinulle erilaisia näkökulmia, strategioita ja oivalluksia mainonnan optimoimiseksi. Kannattaa harkita toisen kumppanin kanssa työskentelyä nykyisen lisäksi, jotta voit nähdä, onko alueita, joilla he voivat tuoda lisäarvoa.
Miten aloitan Google-mainonnan kampanjan?
Google-mainonnan aloittaminen voi tuntua hankalalta, mutta se on melko yksinkertaista ja avuksi on tarjolla paljon resursseja ja ohjeita. Lisäksi ammattitaitoinen Google-mainonnan kumppani voi auttaa suunnittelemaan ja toteuttamaan tehokkaan mainoskampanjan.
Mitä hakusanamainonnan kampanjan ylläpidossa tehdään?
Mainoskampanjan ylläpidossa kampanjan mainokset ja avainsanat tarkastetaan läpi. Ylläpidossa katsotaan, mitkä avainsanat toimivat ja mitkä eivät. Mainoksia ja avainsanoja muokataan sitten tarpeen mukaan. Tarkistamme myös, millä sanoilla mainoksia googlataan. Poistamme ei-toivotut hakutermit, jotta ne eivät enää jatkossa kuluta budjettia. Lisäämme myös tarvittaessa mainokseen laajennuksia, kuten puhelinnumeron, kuvia ja linkkejä verkkosivustolle.
Teemme myös Googlen ehdottamia toimenpiteitä, jotka parantavat kampanjan laatupisteitä Googlen silmissä. Näin ollen mainokset tulevat useammin näkyviin Googlen hauissa.
Mitä eroa on hakusanamainonnalla ja hakukoneoptimoinnilla?
Hakusanamainonta on Googlen hakukoneessa näkyvää maksettua mainontaa. Mainokset sijaitsevat Googlessa orgaanisten tulosten ylä- ja alapuolella. Tunnistat hakumainokset myös niiden vieressä näkyvästä ”mainos”-tekstistä.
Hakukoneoptimointi taas tarkoittaa sivuston näkyvyyden parantamista hakukoneen orgaanisissa, eli maksuttomissa tuloksissa. Orgaanisen hakutuloksen sijainti määräytyy sivuston sisällön relevanssin ja laatukriteereiden perusteella.

Spring Break 2023 - Getaway to the Riviera
Tervetuloa lukemaan reissustamme Rivieran aurinkoisessa Antibesin kaupungissa!

Tervetuloa tiimiin Kalle!
Kalle on aloittanut Sitelyllä uutena B2B-myyjänä, tutustutaan hieman häneen!

Luo tehokas markkinointistrategia HubSpotin tekoälytyökaluilla
Tutustutaan HubSpotin tekoälytyökaluihin, joiden ansiosta markkinoija pystyy tarjoamaan yksilöllistä ja kohdennettua markkinointia.