Google-markkinointi
Google-mainonta on tehokas tapa tavoittaa yrityksellesi oikeat kohderyhmät ja hankkia lisää asiakkaita verkosta. Google Ads -työkalujen käyttö voi tuntua hankalalta, koska palvelu sisältää monia vaikeita termejä ja hinnoittelusta on vaikea saada selvää.
Autamme yritystäsi saamaan lisää myyntiä netistä. Olemme paketoineet hakukonemainonnan yrittäjille sopivaan hintaan, joka koostuu edullisesta työmaksusta ja Googlelle maksettavasta mediabudjetista.
500+
Rakennettua kampanjaa
15+
Vuoden kokemus
5 000+
Luotua mainosta
10 000+
Tutkittua avainsanaa
Kohdenna mainokset asiakkaillesi
Google-markkinoinnin tärkein tehtävä on kohdistaa mainokset oikealle kohderyhmälle. Kohdistaminen voidaan tehdä esimerkiksi asiakkaiden, sijainnin, avainsanojen tai kohdeyleisön perusteella.
Mitattavat tulokset
Kaikki kampanjat ovat mitattavia ja näin markkinointieurosi eivät mene hukkaan. Google-markkinoinnissa kampanjaasi voidaan säätää senttien tarkkuudella ja maksat vain tuloksista.
Kauppa on aina auki
Nykypäivän ostaja on tottunut etsimään haluamansa, joten mainontasi tulee auttaa ostopäätöksissä. Verkkosivusi on aina auki ja Google-mainonta ohjaa sinne lisää kävijöitä.
Miksi tehdä Google-mainontaa?
Google-markkinointi on yksi parhaista ja kustannustehokkaimmista digitaalisen markkinoinnin keinoista, jolla saadaan kauppaa aikaiseksi. Miksi valita Sitely kumppaniksi? Sitelyllä on vuosien kokemus tuloksekkaasta Google-mainonnasta ja sen mittaamisesta.
Mitattava investointi
Google-markkinoinnin toimivuuttaa voidaan mitata helposti asentamalla pieni seurantakoodi sivustollesi. Näin voimme analysoida, miten myyntisi lähtee kasvuun.
Vuosien kokemus
Olemme tehneet digitaalista markkinointia vuosia ja kokemusta on kertynyt monenlaisista toimialoista aina partureista valmistavaan teollisuuteen.
Edulliset hinnat
Haluamme tuoda markkinoinnin palvelut kaikkien saataville, siksi olemme rakentaneet palvelumallimme mutkattomaksi ja kustannustehokkaaksi.
Mainonnan paketit ja hinnat
Pakettimme on rakennettu niin, että sinun ei tarvitse huolehtia avainsanojen tai mainosten suunnittelusta, vaan tilauksen jälkeen voit vain nauttia tuloksista. Me teemme kaiken työn puolestasi. Paketit koostuvat kahdesta osasta – aloitusmaksusta sekä kuukausikustannuksesta. Hinnat sisältävät kaiken, eikä palveluun lisätä piilokuluja. Voit ostaa mainonnan paketin joko suoraan verkosta tai soittamalla meille ja teemme tilauksen puolestasi.
Mikä on mediabudjetti?
Mediabudjetti tarkoittaa käytännössä mainostilan maksua. Google-markkinoinnissa se tarkoittaa summaa, joka maksetaan Googlelle kokonaisuudessaan, että Google näyttää mainoksia hakutuloksissa ja verkostossaan.
Mitä teidän kuukausittainen työnne sisältää?
Työmme sisältää mainosten luomisen, avainsanojen valitsemisen, kohderyhmien valitsemisen, budjetoinnin sekä jatkuvan mainosten optimoimisen.
Mikä on aloitusmaksu?
Aloutusmaksu on työmaksu, joka pitää sisällään alkuhaastattelun, mainonnan tilin perustamisen, avainsa-analyysin, kampanjoiden rakentamisen, budjetoinnin sekä kohdentamisen.
Google-markkinointi S
Hyvä paketti mainonnan aloittamiseen ja yrityksen näkyvyyden parantamiseen.
99 €/kk
- Mediabudjetti 150-300€
- 1-2 kampanjaa
- Kuukausiraportti
- Jatkuva kampanjoiden optimointi
- Hakusanamainokset
Aloitusmaksu 149 € (alv. 0%)
Google-markkinointi M
Yrityksille, jotka haluavat erottautua, parantaa näkyvyyttään ja myyntiä.
199 €/kk
- Mediabudjetti 300-500€
- 1-5 kampanjaa
- Kuukausiraportti
- Premium-tuki
- Hakusanamainokset
- Bannerimainokset
Aloitusmaksu 249 € (alv. 0%)
Google-markkinointi L
Tehopaketti mainontaan yrityksille, jotka haluavat myydä paljon verkossa.
299 €/kk
- Mediabudjetti 500-2000€
- 1-10 kampanjaa
- Viikkoraportti
- Premium-tuki
- Kaikki mainostyypit
- Uudet kampanjat
Aloitusmaksu 349 € (alv. 0%)
Etkö löydä sopivaa pakettia?
Tarvitsetko räätälöidyn paketin? Ei hätää, saat kauttamme myös vaativammat mainonnan toteutukset. Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää tarpeistasi.
Mainonnan paketien ominaisuudet
Mainonnan suunnittelu
Suunnittelemme ja toteutamme Google-mainonnan aina yrityksesi ilmeen, sijainnin tai muiden tarpeiden mukaan.
Mainonnan optimointi
Google-markkinointi on siitä hyvä, että sitä voi optimoida lennossa ja parantaa koko ajan. Lehtimainosta on vaikeampi parantaa julkaisun jälkeen.
Analytiikka
Digitaalisen markkinoinnin tehoa voidaan aina mitata. Raportoimme sinulle viikoittain tai kuukausittain, miten mainontasi toimii ja miten sitä voidaan parantaa.
Hakusanamainokset
Hakusanamainos on perusmainos, joka näkyy, kun käyttäjä hakee tietyllä avainsanalla asiaa Googlesta. Mainos näkyy ennen orgaanisia tuloksia. Hakusanamainoksilla on tarkoitus kasvattaa myyntiä ja näkyvyyttä. Tämä kuuluu Google-markkinointi S -pakettiin.
Banneri- ja videomainokset
Bannerimainokset ovat kuvamainoksia, jotka näkyvät Googlen mainosverkostossa, eli sivustoilla jotka ovat asentaneet sinne mainospaikkoja, ja myös YouTubessa. Banneri- ja videomainononnalla tavoitat laajan kohderyhmän asiakkaita näkyvästi. Tämä kuuluu Google-markkinoinnin M ja L -paketteihin.
Sovellusmainokset
Jos yritykselläsi on oma sovellus, voidaan sitä mainostaa Googlen verkostossa. Tällä mainosmuodolla voidaan kasvattaa sovelluksesi lataajamääriä. Tämä kuuluu Google-markkinoinnin L -pakettiin.
Näin teemme Google-mainontaa
Kaikki yritykset ja liiketoimintamallit ovat erilaisia. Siksi myös Google-mainontasi tulee olemaan yksilöllistä. Näin prosessi etenee mainonnan toteuttamisen osalta.
Alkuhaastattelu
Suunnittelu ja toteutus
Mainonnan käynnistäminen
Optimointi ja raportointi
1
2
3
4
Käymme läpi kanssasi, mitkä palvelut ovat tärkeitä mainostaa ja millä avainsanoilla haluat näkyä, kenelle mainostamme ja mikä on budjettisi. Analysoimme myös nykyliikenteen sivustollesi ja poimimme parhaat talteen.
Analyysin pohjalta rakennamme mainokset ja valitsemme sopivat avainsanat mainoksiin. Valitsemme myös sellaiset sanat, joilla et halua näkyä tai jotka haittaisivat brändiäsi.
Kun mainokset on tehty, kohdistamme ne oikeille kohderyhmille ja lähetämme Googlelle arvioitavaksi. Googlen läpikäynnin jälkeen mainokset näkyvät hakutuloksissa ja tukevat myyntiäsi.
Mainonnan tekeminen ei ole kertalaakí, vaan kuten talonrakentamisessa, se vaatii jatkuvaa optimointia ja parantelua. Kun mainoksia viilataan, niistä tulee tehokkaampia ja klikkihintasi halpenevat ja budjettisi riittää paremmin ajan myötä suurempiin klikkimääriin.
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Tästä löydät vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin. Jos vastaus ei löydy, ota yhteyttä ja kysy lisää.
Mitä Google-markkinointi maksaa kuukaudessa?
Google-markkinoinnin kustannukset koostuvat kahdesta asiasta: työkustannuksesta ja mediabudjetista. Työkuluun kuuluu työmme osuus, kun teemme mainokset, kohdistamme ne, valitsemme avainsanat ja budjetoimme ne oikein. Mediabudjetti tarkoittaa sitä summaa, joka maksetaan Googlelle, toisin sanoen. mainostilamaksu.
Miksi en mainosta mielummin lehdessä?
Lehtimainonta voi olla hyvä vaihtoehto, kun haluat saada tunnettuutta yrityksellesi. Google-markkinoinnin teho perustuu ihmisten Google-hakuihin tai siihen, että selailee sivustoja, jossa on hänelle relevanttia mainontaa. Maksat vain näkyvyydestäsi hakusanamainonnassa ja se on aina mitattavaa, jonka teho voidaan todentaa. Molemmille mainosmuodoille on paikkansa yrityksesi markkinoinnissa.
Mikä on mediabudjetti?
Mediabudjetti tarkoittaa käytännössä mainostilan maksua. Google-markkinoinnissa se tarkoittaa summaa, joka maksetaan Googlelle kokonaisuudessaan, että näyttää mainoksia hakutuloksissa ja verkostossaan.
Mitä teidän työnne sisältää?
Työmme sisältää mainosten luomisen, avainsanojen valitsemisen, kohderyhmien valitsemisen, budejetoinnin sekä jatkuvan mainosten optimoimisen.
Kenelle ja minne voin kohdistaa mainontaa?
Google-markkinointia voidaan kohdentaa erittäin laajoilla kriteereillä avaisanojen lisäksi. Näitä kohdennusvaihtoehtoja ovat mm. sijainti, sukupuoli, kiinnostuksen kohteet, yms. Mainontaa miettiessäsi on hyvä miettiä minkälaisia tyypilliset asiakkaasi ovat, jotta kohdennamme oikeille henkilöille mainoksesi. Näin et maksa turhasta.
Voiko sensitiivisiä aiheita, kun hautauspalveluita mainostaa?
Voit mainostaa, tietyin rajoittein. Esimerkiksi alkoholimainonta, uhkapelit tai aikuisille tarkoitettu sisältö on sellaista, jota säädellään tarkasti. Täältä voit lukea lisää Googlen säännöistä mainostajille.