Skip to content

Google-markkinointi

Suurin osa yrittäjistä tietää, että Google-mainonta on tehokasta ja edullista. Google Ads -työkalujen käyttö voi tuntua hankalalta, koska palvelu sisältää monia vaikeita termejä ja hinnoittelusta on vaikea saada selvää. Me haluamme auttaa tässä, ja olemme paketoineet hakukonemainonnan helposti ymmärrettävään pakettiin ja yrittäjille sopivaan hintaan, joka koostuu työmaksusta ja mediabudjetista.

500+

Rakennetua kampanjaa

15+

Vuoden kokemus

5 000+

Luotua avainsanaa

10 000

Mainosversiota tuotettu

Google-mainonnalla tavoitat asiakkaasi edullisesti ja tarkasti netissä

Kohdenna mainokset asiakkaillesi

Google-markkinoinnin tärkein tehtävä on kohdistaminen. Kohdistaminen voidaan tehdä asiakkaittesi mukaan, esimerkiksi sijainnin, avainsanojen tai kohdeyleisön perusteella.

Mitattavat tulokset

Kaikki kampanjat ovat mitattavia ja näin markkinointieurosi eivät mene hukkaan. Google-markkinoinnissa kampanjaasi voidaan säätää senttien tarkkuudella ja maksat vain tuloksista.

Kauppa on aina auki

Nykypäivän ostaja on tottunut etsimään haluamansa, joten mainontasi tulee auttaa ostopäätöksissä. Verkkosivusi on aina auki ja Google-mainonta ohjaa sinne lisää kävijöitä.

Miksi tehdä Google-mainontaa?

Google-markkinointi on yksi parhaista ja kustannustehokkaimmista digitaalisen markkinoinnin keinoista, jolla saadaan kauppaa aikaiseksi. Miksi valita Sitely kumppaniksi? Sitelyllä on vuosien kokemus tuloksekkaasta Google-mainonnasta ja sen mittaamisesta.

Mitattava investointi

Google-markkinoinnin toimivuuttaa voidaan mitata helposti asentamalla pieni seurantakoodi sivustollesi. Näin voimme analysoida, miten myyntisi lähtee kasvuun.

Vuosien kokemus

Olemme tehneet digitaalista markkinointia vuosia ja kokemusta on kertynyt monenlaisista toimialoista aina partureista valmistavaan teollisuuteen.

Edulliset hinnat

Haluamme tuoda markkinoinnin palvelut kaikkien saataville, siksi olemme rakentaneet palvelumallimme mutkattomaksi ja kustannustehokkaaksi.

 

Mainonnan paketit ja hinnat

Pakettimme ovat rakennettu, niin että sinun ei tarvitse muuta kuin tilata ja nauttia tuloksista. Me teemme kaiken työn  puolestasi. Paketit koostuvat kahdesta osasta, aloitusmaksusta sekä kuukausikustannuksesta. Hinnat sisältävät kaiken, eikä palveluun lisätä piilokuluja. Voit ostaa mainonnan paketit joko suoraan verkosta tai soittamalla meille ja teemme tilauksen puolestasi.

Mediabudjetti tarkoittaa käytännössä mainostilan maksua. Google-markkinoinnissa se tarkoittaa summaa, joka maksetaan Googlelle kokonaisuudessaan, että Google näyttää mainoksia hakutuloksissa ja verkostossaan.

Työmme sisältää mainosten luomisen, avainsanojen valitsemisen, kohderyhmien valitsemisen, budjetoinnin sekä jatkuvan mainosten optimoimisen.

Google-markkinointi S

Hyvä paketti mainonnan aloittamiseen ja yrityksen näkyvyyden parantamiseen.

299€/kk

299€

/kk

  • Mediabudjetti 200€
  • Työn osuus 99€
  • Max. 50 avainsanaa
  • Max. 4 mainosryhmää
  • Kuukausiraportti
  • Premium-tuki
  • Hakusanamainokset

Aloitusmaksu 150 € (alv. 0%)

Google-markkinointi M

Yrityksille, jotka haluavat erottautua, parantaa näkyvyyttään ja myyntiä.

549€/kk

549€

/kk

  • Mediabudjetti 350€
  • Työn osuus 199€
  • Max. 90 avainsanaa
  • Max. 9 mainosryhmää
  • Kuukausiraportti
  • Premium-tuki
  • Hakusana- ja bannerimainokset

Aloitusmaksu 249 € (alv. 0%)

Google-markkinointi L

Tehopaketti mainontaan yrityksille, jotka haluavat myydä paljon verkossa.

949€/kk

949€

/kk

  • Mediabudjetti 650€
  • Työn osuus 299€
  • Max. 150 avainsanaa
  • Max. 14 mainosryhmää
  • Viikkoraportti
  • Premium-tuki
  • Kaikki mainostyypit

Aloitusmaksu 349 € (alv. 0%)

Etkö löydä sopivaa pakettia?

Tarvitsetko räätälöidyn paketin? Ei hätää, saat kauttamme myös vaativammat mainonnan toteutukset. Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää tarpeistasi.

Pakettiemme sisältö

Mainonnan suunnittelu

Suunnittelemme ja toteutamme Google-mainonnan aina yrityksesi ilmeen, sijainnin tai muiden tarpeiden mukaan.

Mainonnan optimointi

Google-markkinointi on siitä hyvä, että sitä voi optimoida lennossa ja parantaa koko ajan. Lehtimainosta on vaikeampi parantaa julkaisun jälkeen.

Analytiikka

Digitaalisen markkinoinnin tehoa voidaan aina mitata. Raportoimme sinulle viikoittain tai kuukausittain, miten mainontasi toimii ja miten sitä voidaan parantaa.

Hakusanamainokset

Hakusanamainos on perusmainos, joka näkyy, kun käyttäjä hakee tietyllä avainsanalla asiaa Googlesta. Mainos näkyy ennen orgaanisia tuloksia. Hakusanamainoksilla on tarkoitus kasvattaa myyntiä ja näkyvyyttä. Tämä kuuluu Google-markkinointi S -pakettiin.

Banneri- ja videomainokset

Bannerimainokset ovat kuvamainoksia, jotka näkyvät Googlen mainosverkostossa, eli sivustoilla jotka ovat asentaneet sinne mainospaikkoja, ja myös YouTubessa. Banneri- ja videomainononnalla tavoitat laajan kohderyhmän asiakkaita näkyvästi. Tämä kuuluu Google-markkinoinnin M ja L -paketteihin.

Sovellusmainokset

Jos yritykselläsi on oma sovellus, voidaan sitä mainostaa Googlen verkostossa. Tällä mainosmuodolla voidaan kasvattaa sovelluksesi lataajamääriä. Tämä kuuluu Google-markkinoinnin L -pakettiin.

Näin teemme Google-mainontaa

Prosessimme käsittää vain kolme nopeaa vaihetta ja pääset myymään alta aikayksikön.

1. Avainsana-analyysi ja alkuhaastattelu

Käymme läpi kanssasi, mitkä palvelut ovat tärkeitä mainostaa ja millä avainsanoilla haluat näkyä, kenelle mainostamme ja mikä on budjettisi. Analysoimme myös nykyliikenteen sivustollesi ja poimimme parhaat talteen.

2. Kampanjoiden rakentaminen​

Analyysin pohjalta rakennamme mainokset ja valitsemme sopivat avainsanat mainoksiin. Valitsemme myös sellaiset sanat, joilla et halua näkyä tai jotka haittaisivat brändiäsi.​​

3. Julkaisu ja kohdennus​​

Kun mainokset on tehty, kohdistamme ne oikeille kohderyhmille ja lähetämme Googlelle arvioitavaksi. Googlen läpikäynnin jälkeen mainokset näkyvät hakutuloksissa ja tukevat myyntiäsi.​​

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Tästä löydät vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin. Jos vastaus ei löydy, ota yhteyttä ja kysy lisää.

Google-markkinoinnin kustannukset koostuvat kahdesta asiasta: työkustannuksesta ja mediabudjetista. Työkuluun kuuluu työmme osuus, kun teemme mainokset, kohdistamme ne, valitsemme avainsanat ja budjetoimme ne oikein. Mediabudjetti tarkoittaa sitä summaa, joka maksetaan Googlelle, toisin sanoen. mainostilamaksu.

Lehtimainonta voi olla hyvä vaihtoehto, kun haluat saada tunnettuutta yrityksellesi. Google-markkinoinnin teho perustuu ihmisten Google-hakuihin tai siihen, että selailee sivustoja, jossa on hänelle relevanttia mainontaa. Maksat vain näkyvyydestäsi hakusanamainonnassa ja se on aina mitattavaa, jonka teho voidaan todentaa. Molemmille mainosmuodoille on paikkansa yrityksesi markkinoinnissa.

Mediabudjetti tarkoittaa käytännössä mainostilan maksua. Google-markkinoinnissa se tarkoittaa summaa, joka maksetaan Googlelle kokonaisuudessaan, että näyttää mainoksia hakutuloksissa ja verkostossaan.

Työmme sisältää mainosten luomisen, avainsanojen valitsemisen, kohderyhmien valitsemisen, budejetoinnin sekä jatkuvan mainosten optimoimisen.

Google-markkinointia voidaan kohdentaa erittäin laajoilla kriteereillä avaisanojen lisäksi. Näitä kohdennusvaihtoehtoja ovat mm. sijainti, sukupuoli, kiinnostuksen kohteet, yms. Mainontaa miettiessäsi on hyvä miettiä minkälaisia tyypilliset asiakkaasi ovat, jotta kohdennamme oikeille henkilöille mainoksesi. Näin et maksa turhasta.

Voit mainostaa, tietyin rajoittein. Esimerkiksi alkoholimainonta, uhkapelit tai aikuisille tarkoitettu sisältö on sellaista, jota säädellään tarkasti. Täältä voit lukea lisää Googlen säännöistä mainostajille.

Nettisivujen ostajan opas kirja

Ilmainen opas

Nettisivujen ostajille

Vanhat ja päivittämättömät kotisivut eivät luo luottamusta asiakkaisiisi. Lataa ilmainen opas, josta löydät vastauksia mm. millaiset ovat nettisivut 2020, mitä ne maksavat ja mitä pitää huomioida.