Facebook-mainonta

Ihmiset käyttävät Facebookia koko ajan ja joka paikassa. Facebook-mainonnalla tuot palvelusi ja tuotteesi uusien asiakkaiden silmien eteen ja tavoitat pelkästään Suomessa lähes 3 miljoonaa käyttäjää. Voiko yrityksesi olla näkymätön tällaisessa kanavassa? 

Facebook-mainonnan tehokkuus perustuu sen kohdennettavuuteen juuri sinulle sopiville kohderyhmille. Some-mainonta sopii kaiken tyyppisille yrityksille kampaamoista aina valmistavaan teollisuuteen. Haluatko aloittaa mainonnan, joka tuo yrityksellesi näkyvyyttä ja lisää asiakkaita?

15+

Vuoden kokemus

9/10

Asiakkaista suosittelee meitä

100+

Autettua yritystä

10 000+

Luotua Facebook-mainosta

Miksi tehdä Facebook-markkinointia?

Ihmiset ovat somessa tutkitusta yli 2,5 tuntia päivässä, ja eniten siitä ajasta Facebookissa. Facebook-mainonnalla tavoitat somesta juuri oikean kohderyhmän, joka on kiinnostunut palveluistasi. Facebookin työkaluilla voit kohdentaa kohdentaa mainoksesi vaikka naapurin kissalle, jos se on yrityksesi kohderyhmää.

Kasvata yrityksesi ja palvelujesi tunnettuutta

Facebook-mainonnan avulla luot yrityksellesi ja palveluillesi tunnettuutta helposti esimerkiksi brändikampanjalla.

Sitouta asiakkaat yritykseesi

Mikä olisi parempaa kuin saada sitoutuneita asiakkaita, jotka haluavat toistuvasti ostaa palveluitasi. Facebookin avulla voit kampanjoida parhaille kohderyhmillesi.

Kasvata myyntiäsi verkossa ja kivijalassa

Kävijät voidaan ohjata mainoksilla verkkokauppaasi tai suoraan kivijalkaasi, jossa myynti tapahtuu. Näin myyntisi lähtee rakettimaiseen kasvuun.

Uudelleenmarkkinoi kiinnostuneille

Oliko asiakkaallasi kiire ja ostos jäi tekemättä? Ei haittaa, koska Facebookin avulla voit tehdä uudelleenmarkkinointia ja tavoittaa hylätyt ostoskorit ja sivuilla käyneet.

Teetkö jo Facebook-mainontaa, mutta haluaisit parempia tuloksia? Tilaa ilmainen Facebook-mainonnan arviointi ja käymme läpi tilisi ja etsimme pahimmat pullonkaulat mainonnastasi.

Parasta kohdennusta markkinoilla edullisesti

Facebook-mainonnalla saat tavoitettua sellaisia kohderyhmiä, joita ei voi omilla julkaisuilla tavoittaa. Maksetuilla mainoksilla saat kiinni yrityksellesi arvokkaat kohderyhmät Facebookissa ja Instagramissa. Kun Facebookin mainokset kohdennetaan oikeille kohderyhmille, voit saada mm. klikkihinnat ja konversiot paljon edullisimmin kuin kilpailijasi.

Ihmiset ovat Facebookissa koko ajan. Näkevätkö he palvelusi?

Keskimääräisesti ihmiset viettävät päivässä n. 2,5 tuntia sosiaalisessa mediassa ja Facebook on kanavista suosituin. Jos yrityksesi suurin kohderyhmäsi on somessa on syytä yrityksesi olla siellä myös. 

Kohdentamalla yrityksesi potentiaalisille kohderyhmille, voit kasvattaa yrityksesi myyntiä sekä sitouttaa asiakkaitasi brändiisi helposti. Tarvitsetko apua kohdentamisessa?

Miksi valita Sitely tekemään yrityksemme mainontaa?

Me teemme mainonnan puolestasi. Sinun ei tarvitse miettiä monimutkaisia kohderyhmiä, kirjoittaa mainostekstejä tai valita kuvia/videoita. Saat meiltä myös reaaliaikaisen raportin mainontasi tuloksista ja sinä päätät ovatko tulokset tarpeeksi hyviä. 

Kaikkiin paketteihimme kuuluu jatkuva kehittäminen yhdessä. Me emme myy ”osta ja unohda” -palveluita!

Sopiiko Facebook-markkinointi yrityksellemme?

Listasimme muutamia toimialoja, joille olemme tehneet menestyksekästä Facebook-markkinointia. Kampanjoille on saatu myynti kasvuun sekä  brändi tunnetuksi.

Pien- ja kasvuyrittäjät

Terveys ja hyvinvointi

Kauneudenhoitoala

Palveluliiketoiminta

Freelancerit / mikroyrittäjät

Rakennusala / saneeraus

Facebook-mainonnan hinnoittelu

Valitse yrityksellesi sopiva Facebook-mainonnan paketti alla olevista paketeista.  Jos et löydä sopivaa pakettia yrityksellesi, ota meihin yhteyttä. Hinnoittelumme on läpinäkyvää, emmekä lisää hintoihin muuta kuin ALV:n. Hintamme koostuvat aloitusmaksusta, joka kattaa mainonnan rakentamisen, sekä kuukausimaksusta, jolla mainontaa kehitetään ja parannetaan.

Aloitusmaksun kustannus pitää sisällään uuden mainostilin luomisen tai nykyisen tilin analysoimisen ja siirtämisen.  Rakennamme uudet kampanjasi, kohdennamme ne ja jakelemme mainokset Facebookissa ja Instragramissa.

Facebook-mainontaa ei ole järkevää tehdä vain kertaluonteisesti, vaan jatkuvina ja kehittyvinä kampanjoina. Tarjoamme mainonnan tekemisen ja kehityksen jatkuvana palveluna. Kuukausimaksu sisältää mainosten optimoimisen, uusien mainosten luomisen, testaamisen ja raportoinnin.

Mediabudjetti on mainostilan kustannus, jonka maksamme lyhentämättömänä Facebookille mainonnastasi. Kustannus on samanlainen kuin jos maksaisit printtimainoksesta lehden ilmoituspaikalla.

Peruspaketti S

Yrityksille, jotka haluavat aloittaa Facebook-mainonnan ja kasvattaa näkyvyyttään.

99€/kk

Aloitusmaksu 149€

1-2 kampanjaa
Mediabudjetti 200-500€/kk
Kuvamainokset
Videomainokset
Julkaisujen boostaus
Tulosten raportointi
Uudelleenmarkkinointi

Ammattilaisen valinta M

Yrityksille, jotka haluavat kasvattaa myyntiään ja tunnettuuttaan nopeasti. Suosituin pakettimme.

189€/kk

Aloitusmaksu 249€

1-4 kampanjaa
Mediabudjetti 500-1000€/kk
Kuvamainokset
Videomainokset
Julkaisujen boostaus
Tulosten raportointi
Uudelleenmarkkinointi
Valitse tämä
Säästät 10% valitsemalla tämän.

Kasvuyrittäjän paketti L

Agressiivista kasvua ja tunnettuutta tavoitteleville yrityksille.

349€/kk

Aloitusmaksu 349€

4-7 kampanjaa
Mediabudjetti 1000-2000€/kk
Kuvamainokset
Videomainokset
Julkaisujen boostaus
Tulosten raportointi
Uudelleenmarkkinointi

Näin teemme Facebook-mainontaa

Kaikki yritykset ja liiketoimintamallit ovat erilaisia. Siksi myös Facebook-mainontasi tulee olla yksilöllistä. Näin prosessi etenee mainonnan toteuttamisen osalta.

Alkuhaastattelu
Suunnittelu ja toteutus
Mainonnan käynnistäminen
Optimointi ja raportointi
1
2
3
4
Alkuhaastattelussa käymme yhdessä läpi mainonnan tavoitteet ja budjetin sekä asiakasryhmäsi. Näin ymmärrämme paremmin, mitä tavoittelet mainonnalla ja miten kohdennamme sen.​ Alkukartoitus voi tapahtua puhelimitse, sähköpostilla tai kasvotusten.
Alkukartoituksen jälkeen alkaa mainonnan suunnittelu ja toteutus. Koostamme mainokset haastattelun sekä markkinatutkimuksen pohjalta. Halutettasi saat vielä tässä kohtaa mainokset näytille ennen julkaisua.
Kun olet hyväksynyt mainokset ja budjetin, voimme aloittaa mainostaminen. Facebook hyväksyy mainokset ja kampanjasi alkavat pyöriä valitun kohderyhmän edessä. Tästä alkaa mainonnan optimointi.
Onnistunut mainonta ei ole kertalaaki, vaan kuten vaikka talonrakennus, se vaatii jatkuvaa optimointia ja parantelua. Kun mainoksia viilataan, niistä tulee tehokkaampia, klikkihinnat halpenevat ja budjettisi riittää ajan myötä suurempiin klikkimääriin.

Kiinnostuitko Facebook-mainonnasta?

Jätä nopea yhteydenottopyyntö alla olevalla lomakkeella. Se ei sido sinua mihinkään. Olemme sinuun yhteydessä yhden arkipäivän kuluessa.

Aiheeseen liittyviä blogeja

Vieritä ylös