Facebook-mainonta

Ihmiset käyttävät Facebookia koko ajan ja joka paikassa. Facebook-mainonnalla tuot palvelusi ja tuotteesi uusien asiakkaiden silmien eteen ja tavoitat pelkästään Suomessa lähes 3 miljoonaa käyttäjää. Haluatko aloittaa mainonnan, joka tuo yrityksellesi näkyvyyttä ja lisää asiakkaita?

Miksi tehdä Facebook-markkinointia?

Ihmiset ovat somessa tutkitusta yli 2,5 tuntia päivässä, ja eniten siitä ajasta Facebookissa. Facebook-mainonnalla tavoitat somesta juuri oikean kohderyhmän, joka on kiinnostunut palveluistasi. Facebookin työkaluilla voit kohdentaa kohdentaa mainoksesi vaikka naapurin kissalle, jos se on yrityksesi kohderyhmää.

Kasvata yrityksesi tunnettuutta

Facebook-mainonnan avulla luot yrityksellesi ja palveluillesi tunnettuutta helposti esimerkiksi brändikampanjalla.

Sitouta asiakkaat yritykseesi

Mikä olisi parempaa kuin saada sitoutuneita asiakkaita, jotka haluavat toistuvasti ostaa palveluitasi. Facebookin avulla voit kampanjoida parhaille kohderyhmillesi.

Kasvata myyntiäsi verkossa ja kivijalassa

Kävijät voidaan ohjata mainoksilla verkkokauppaasi tai suoraan kivijalkaasi, jossa myynti tapahtuu. Näin myyntisi lähtee rakettimaiseen kasvuun.

Uudelleenmarkkinoi kiinnostuneille

Oliko asiakkaallasi kiire ja ostos jäi tekemättä? Ei haittaa, koska Facebookin avulla voit tehdä uudelleenmarkkinointia ja tavoittaa hylätyt ostoskorit ja sivuilla käyneet.

Sitely tarjoaa yrityksellesi kaikki some-markkinointiin liittyvät palvelut yhdessä paketissa.  Kustannukset ovat vain murto-osa, mitä maksaisit muualta ostetuista monista palveluista.

Parasta kohdennusta markkinoilla edullisesti

Facebook-mainonnalla saat tavoitettua sellaisia kohderyhmiä, joita ei voi omilla julkaisuilla tavoittaa. Maksetuilla mainoksilla saat kiinni yrityksellesi arvokkaat kohderyhmät Facebookissa ja Instagramissa. Kun Facebookin mainokset kohdennetaan oikeille kohderyhmille, voit saada mm. klikkihinnat ja konversiot paljon edullisimmin kuin kilpailijasi.

Ihmiset ovat Facebookissa koko ajan. Näkevätkö he palvelusi?

Keskimääräisesti ihmiset viettävät päivässä n. 2,5 tuntia sosiaalisessa mediassa ja Facebook on kanavista suosituin. Jos yrityksesi suurin kohderyhmäsi on somessa on syytä yrityksesi olla siellä myös. 

Kohdentamalla yrityksesi potentiaalisille kohderyhmille, voit kasvattaa yrityksesi myyntiä sekä sitouttaa asiakkaitasi brändiisi helposti. Tarvitsetko apua kohdentamisessa?

Miksi valita Sitely kumppaniksi?

Me teemme mainonnan puolestasi. Sinun ei tarvitse miettiä monimutkaisia kohderyhmiä, kirjoittaa mainostekstejä tai valita kuvia/videoita. Saat meiltä myös reaaliaikaisen raportin mainontasi tuloksista ja sinä päätät ovatko tulokset tarpeeksi hyviä. 

Kaikkiin paketteihimme kuuluu jatkuva kehittäminen yhdessä. Me emme myy ”osta ja unohda” -palveluita!

Valitse sopiva paketti tai pyydä tarjous räätälöidystä

Pakettien ominaisuudet on suunniteltu kokemuksemme pohjalta, jotka sopivat suurimmalle osalle yrityksiä. Tarvitsetko räätälöidyn paketin? Pyydä tarjous, niin räätälöimme juuri sopivan paketin yrityksellesi.

Perus

Sopii yrityksille, jotka ovat aloittamassa some-mainontaa ja haluavat näkyvyyttä.
99€
/kk
  • 1 - 2 kampanjaa
  • Kuvamainokset
  • Videomainokset
  • Julkaisujen boostaus
  • Sitely Data Studio
  • Facebook-pikseli
  • FB-budjetti 120 - 250€

Kasvu

Sopii yrityksille, jotka haluavat kasvua ja lisää myyntiä somen kautta.
199€
/kk
  • 1 - 4 kampanjaa
  • Kuvamainokset
  • Videomainokset
  • Laajat/tarkat kohderymät
  • Sitely Data Studio
  • Uudelleenmarkkinointi
  • Facebook konversio-pikseli
  • FB-budjetti 250 - 500€
Suosituin

Teho

Sopii yrityksille, jotka tavoittelevat kovaa myynnin kasvua ja tunnettuuden kasvua.
299€
/kk
  • 4 - 7 kampanjaa
  • Kuvamainokset
  • Julkaisujen boostaus
  • Laajat/tarkat kohderyhmät
  • Sitely Data Studio + kk-palaveri
  • Uudelleenmarkkinointi
  • Facebook pikselit
  • FB-budjetti 500€ ->

Näin teemme yhteistyötä kanssasi​

Alkuhaastattelu
Suunnittelu ja toteutus
Mainonnan käynnistäminen
Optimointi ja raportointi
1
2
3
4
Alkuhaastattelussa käymme yhdessä läpi mainonnan tavoitteet ja budjetin sekä asiakasryhmäsi. Näin ymmärrämme paremmin, mitä tavoittelet mainonnalla ja miten kohdennamme sen.​ Alkukartoitus voi tapahtua puhelimitse, sähköpostilla tai kasvotusten.
Alkukartoituksen jälkeen alkaa mainonnan suunnittelu ja toteutus. Koostamme mainokset haastattelun sekä markkinatutkimuksen pohjalta. Halutettasi saat vielä tässä kohtaa mainokset näytille ennen julkaisua.
Kun olet hyväksynyt mainokset ja budjetin, voimme aloittaa mainostaminen. Facebook hyväksyy mainokset ja kampanjasi alkavat pyöriä valitun kohderyhmän edessä. Tästä alkaa mainonnan optimointi.
Onnistunut mainonta ei ole kertalaaki, vaan kuten vaikka talonrakennus, se vaatii jatkuvaa optimointia ja parantelua. Kun mainoksia viilataan, niistä tulee tehokkaampia, klikkihinnat halpenevat ja budjettisi riittää ajan myötä suurempiin klikkimääriin.

Jätä tarjouspyyntö

Kerro meille tarkemmin, miten voimme auttaa. Olemme sinuun yhteydessä yhden arkipäivän kuluessa.

Aiheeseen liittyviä blogeja

woocommerce-verkkokauppa
Teknologia

Verkkokauppa-alusta arvio: Woocommerce

WooCommerce on verkkokauppa-alusta, joka on WordPressin lisäosa. Avoimella lähdekoodilla toteutettu WooCommerce onkin muodostunut maailman suosituimmaksi verkkokauppa-alustaksi skaalautuvuutensa ja saatavilla olevien lisäosien takia.

Lue lisää >
Vieritä ylös

Onko kiire?

Jätä yhteystietosi, niin otamme yhteyttä sinuun ja jutellaan tarpeistasi.

Hyväksyn Sitelyn tietojenkäsittelyn lähettämällä lomakkeen.