Digitaalinen markkinointi

Digitaalinen markkinointi (nettimarkkinointi) on yrityksen markkinoinnin osa-alue, johon sisältyvät kaikki digitaalinen mainonta ja viestintä. Tyypillisesti digitaaliseen markkinointiin kuuluvat muun muassa kotisivut, hakusanamainonta (Google AdWords ja Bing Ads), Display-mainonta, sähköpostimarkkinointi, mobiilimainokset ja hakukoneoptimointi. Hyvä digitaalinen markkinointi vaatii kokemusta, tavoitteiden asettamista ja viestin räätälöimistä oikeille kohderyhmille.

Miksi tehdä Digitaalista markkinointia?

Digitaalisella markkinoinnilla tarkoitetaan digikanavissa tehtävää markkinointia, kuten Google-mainontaa. Esimerkiksi suuri osa ihmisistä viettää somessa tutkitusti  yli 2,5 tuntia päivässä. Googlesta taas haetaan tietoa, palveluita, yms. Näissä kohtaamispisteissä yritysten on syytä olla, jos haluavat kasvattaa liikevaihtoaan. 

Kasvata myyntiäsi verkossa ja kivijalassa

Digitaalisella markkinoinnilla kävijät voidaan ohjata mainoksilla verkkokauppaasi tai suoraan myymälääsi, jossa myynti tapahtuu.

Kasvata yrityksesi tunnettuutta

Tunnettuuden kasvattamiseen esim. Facebook-mainonta on oiva tapa tavoittaa suuri massa asiasta kiinnostuneita edullisesti.

Sitouta asiakkaat yritykseesi

Jatkuvalla näkyvyydellä hakukoneissa ja somessa ihmiset muistavat yrityksesi ja valitsevat palvelusi ostotilanteessa todennäköisemmin.

Uudelleenmarkkinoi kiinnostuneille

Oliko kävijällä kiire tai ostos jäi tekemättä verkkokaupassa? Uudelleenmarkkinoinnin avulla voidaan tavoittaa kesken jääneet kaupat.

Markkinointi palveluna (uusi)

äänvaivaa monelle yritykselle tuottaa markkinoinnin toteuttaminen, oikeiden kanavien valinta, toimivuuden seuraaminen, tekstien ja kuvien työstäminen mainoksiin sekä rahankäyttö. 

Paketoimme markkinoinnin helpoksi kokonaisuudeksi, joka sisältää Google- ja some-mainonnan sekä nettisivujen päivityksen. Markkinointi palveluna on yrittäjälle edullinen ja tehokas vaihtoehto verrattuna siihen, että ostaisit palvelut useammasta eri paikasta.

Ihmiset ovat Facebookissa koko ajan. Näkevätkö he palvelusi?

Keskimääräisesti ihmiset viettävät päivässä n. 2,5 tuntia sosiaalisessa mediassa ja Facebook on kanavista suosituin. Facebook-mainonnalla saat tavoitettua sellaisia kohderyhmiä, joita ei voi omilla julkaisuilla tavoittaa. Maksetuilla mainoksilla tuot tuotteesi ja palvelusi yrityksellesi merkittävien kohderyhmien silmien eteen Facebookissa ja Instagramissa. Voit kasvattaa yrityksesi myyntiä sekä sitouttaa asiakkaitasi brändiisi helposti. Tarvitsetko apua kohdentamisessa?
Google-mainonta

Google-mainonnalla tavoitat asiakkaasi, jotka etsivät palveluitasi.

Google-mainonnalla tavoitat ihmiset, jotka etsivät yrityksesi tarjoamia palveluita valituilla avainsanoilla. Maksetuilla mainoksilla yrityksesi näkyy paremmin Googlen hakutuloksissa ja saat lisää yhteydenottoja ja liikennettä kotisivuillesi. Kun Google-mainokset tehdään oikeilla avainsanoilla ja kohdennetaan oikeille kohderyhmille, voit saada mm. klikkihinnat ja konversiot paljon edullisimmin kuin kilpailijasi.

Pyydä tarjous

Voit jättää tarjouspyynnön alla olevalla lomakkeella. Se ei sido sinua mihinkään. Olemme sinuun yhteydessä yhden arkipäivän kuluessa.

Vieritä ylös