Skip to content

Spring Break 2023 - Getaway to the Riviera

sitelyn porukka rannalla

Maanantaina 8.5 tiimimme suuntasi työpäivän jälkeen Helsinki-Vantaan lentokentälle, josta kone lennätti meidät Nizzaan. Kentältä hyppäsimme autoihin, jotka kuljettivat meidät Antibesin aurinkoiseen kaupunkiin!

Perillä olimme noin kymmenen aikaan illalla paikallista aikaa, joten saavuttuamme majoitukseen suuntasimme kaikki pehkuihin, jotta olisimme virkeitä ensimmäistä workshop-päivää varten 💤

Päivä 1 - huomenta Antibes!☀️

🏖️ Heti aamusta suuntasimme rannalle, jossa pidimme lyhyen meditaatiotuokion. Rauhoitimme ja tyhjensimme mielemme tulevia suunnitteluprosesseja varten. Rannalta suuntasimme takaisin majoitukseemme yhteiselle aamupalalle.

Päivämme koostui erilaisista harjoituksista ja toisiimme tutustumisesta. Meistä jokainen kertoi itsestään lyhyen hissipuheen avulla, joiden lisäksi kuvasimme itsestämme lyhyet myyntivideot 📹

Sateen vuoksi suunnittelemamme grillibileet siirtyivätkin sisätiloihin, mutta se ei meitä onneksi haitannut!

20230510_154402

Päivä 2 - mielet töihin💭

Toisena päivänä siirryimme heti aamusta suoraan töihin. Jatkoimme erilaisia workshop-harjoituksia, ja keskityimme erilaisiin mielikuviin ja tavoitteisiin. Päivä sisälsi paljon luovaa suunnittelua ja tulevaisuuden haavekuvia.

Iltapäivästä pääsimme vierailemaan Chateau de Bellet -viinitilalla. Käyntiimme kuului vierailu viinitilan tiloissa ja kierros päättyi viininmaisteluun aidossa viinikellarissa 🍷

Päivä 3 - nyt myydään!💰

Päivän teemana oli myynti, ja harjoittelimme erilaisia myyntikeskusteluita, joita mahdollisesti kohtaamme jokapäiväisessä työpäivässämme. Pohdimme minkälaisia myyjiä liikemaailmassa on, ja ymmärsimme, että työnkuvastamme riippumatta me kaikki teemme myyntiä. Myymme omaa osaamista ja ammattitaitoamme, olimme sitten verkkosivujen kehittäjiä tai markkinoijia.

Iltapäivän pidimme auki ohjelmalta, ja kukin sai viettää aikaa haluamallaan tavalla. Illalla suuntasimme keskustaan viettämään viimeistä iltaa, ja nautimme ravintolan tarjoaman herkullinen menu-illallisen 😋

Ruokailun jälkeen saavuimme takaisin kämpillemme, jossa nautimme porealtaan lämmöstä hyvän musiikin ja seuran kera 👙🎶

20230511_210225

Päivä 4 - takaisin kotiin✈️

Oli aika sanoa hyvästit majoitukselle ja laittaa tekemämme suunnitelmamme purkkiin. Pakkasimme autot ja suuntasimme takaisin Nizzaan, jossa vietimme viimeisen päivämme. Iltapäivästä lentokenttä kutsui, ja palasimme takaisin koti-Suomeen perjantain ja lauantain välisenä yönä. Kotimatka oli pitkä, ja osaa väsymys painoi muita enemmän (huomaa kuva). Hymyä kuitenkin vielä riitti! 😅

20230513_010657

Kiitos mukana olleille, teitte reissustamme ikimuistoisen! 😎

Instagramista löytyy enemmän videoita matkaltamme👉