Skip to content
Tiedote

Sitelystä tuli Hubspot-kumppani

Miksi lähdimme Hubspotin kelkkaan? Haluamme tarjota yrittäjille lisäkanavan, jossa myydä ja markkinoida palveluja sekä uusille että nykyisille asiakkaille.

Miksi lähdimme Hubspotin kelkkaan? Haluamme tarjota yrittäjille lisäkanavan, jossa myydä ja markkinoida palveluja sekä uusille että nykyisille asiakkaille.

Hubspot

Kehitämme jatkuvasti uusia tapoja, joilla voimme palvella asiakkaitamme paremmin, ja tutkimme erilaisten teknologioiden käyttöönottamista ja yrittäjää tukevien palveluiden toteuttamista. Haluamme rakentaa palveluita, joilla on todellista lisäarvoa yrittäjille ja vielä niin, että kustannukset eivät ole liian kalliit. Olemme tehneet pitkään töitä Hubspotin kanssa ja todenneet sen olevan äärimmäisen hyvä työkalu markkinoinnissa sekä myynnissä, mutta sen kustannukset ovat tähän asti olleet yrittäjille aivan liian kalliita hyötyihin ja käytettävyyteen nähden (alk. 700 €/kk). Hubspot on erityisesti markkinoinnin automaatioon ja sähköpostimarkkinointiin tehty työkalu, jolla voidaan lähettää uutiskirjeitä, rakentaa automaatioketjuja, kerätä lomakevastauksia, tehdä laskeutumissivuja, luoda mainoksia ja seurata performanssia. Eli käytännössä kaikkea, mitä markkinoija tarvitsee yrityksen markkinoinnin aktiviteettien tekemiseen.

Hubspot julkaisi vuoden vaihteessa uuden Solutions Partner -ohjelman, jolla yrittäjät ja pienet yritykset pääsevät kiinni Hubspotiin todella edullisesti ja saavat hyvän määrän ominaisuuksia käyttöönsä. Haimme Solutions Partner -ohjelmaan, johon meidät hyväksyttiin. Me Sitelyllä olemme tästä todella innoissamme, koska tämä mahdollistaa meidän nykyisille sekä uusille asiakkaillemme uuden kanavan markkinointiin kustannustehokkaasti. Monet asiakkaamme ovat sanoneet, että lisämyynnin kasvattaminen ja viestintä nykyasiakkaille on usein oman muistin/Excelin varassa, vaikka kohderyhmänä nykyasiakkaat ovat usein kaikista tärkein. Hubspotin avulla viestintää on mahdollista tehdä systemaattisesti, eikä se jää oman muistin varaan. Kaikki asiakaskontaktit ovat yhdessä paikassa ja viestiminen esimerkiksi uusista palveluista tai vaikkapa messupäivästä kaikille asiakkaille on vain muutaman klikkauksen päässä.

Me Sitelyllä haluamme tuoda suurten yritysten käytössä olevat teknologiat ja digityökalut myös yrittäjien ja pienyritysten saataville ja tarjota hyvät lähtökohdat myynnin ja markkinoinnin kehittämiseen.  Ota yhteyttä, jos haluat jutella lisää siitä, miten voisit hyödyntää Hubspotia myynnissä ja markkinoinnissa, vaikkapa uutiskirjeisiin blogisi tilanneille tai nykyasiakkaiden arvon kasvattamiseen. 

Kirjoitamme blogiimme myös Hubspotin käyttövinkkejä sekä kokemuksia sen käytöstä. Olemme lisäksi rakentamassa yrittäjille erilaisia ”tee-se-itse” ja ”avaimet käteen” -palveluja Hubspotin ympärille, joten pysyhän kuulolla!

Älykästä markkinointia

Ilari

Draivia ja intoa pursuava Ilari on Sitelyn toinen perustajista ja toimitusjohtaja. Ilarille on kertynyt kokemusta digitaalisten palveluiden strategisesta suunnittelusta ja johtamisesta 15 vuoden ajalta. Ilari on vahvasti mukana Sitelyn asiakkuustyössä ja hänet voikin tavoittaa mm. fasilitoimassa markkinoinnin strategiaworkshoppia tai rakentamassa analytiikkadashboardeja Data Studioon.

Verkkosivut-sub-image-1

Tilaa uutiskirjeemme

Haluatko tietää mitä brändimaailmassa tapahtuu? Tilaa Sitelyn brändikirje ja et jää paitsi mielenkiintoisimmista tarinoista ja brändeistä. Saat brändikirjeen kerran kuukaudessa.

Tervetuloa tiimiin Kalle!

Tervetuloa tiimiin Kalle!

Kalle on aloittanut Sitelyllä uutena B2B-myyjänä, tutustutaan hieman häneen!

Luo tehokas markkinointistrategia HubSpotin tekoälytyökaluilla

Luo tehokas markkinointistrategia HubSpotin tekoälytyökaluilla

Tutustutaan HubSpotin tekoälytyökaluihin, joiden ansiosta markkinoija pystyy tarjoamaan yksilöllistä ja kohdennettua markkinointia.

10 HubSpot -integraatiota myynnin ja markkinoinnin tehostamiseen

10 HubSpot -integraatiota myynnin ja markkinoinnin tehostamiseen

Jotta Hubspotin käytöstä saisi kaiken irti, on integraatioiden hyödyntäminen kannattavaa. Lue vinkit myynnin ja markkinoinnin tehostamiseen...