Skip to content

Paranna asiakaskokemustasi: HubSpot Service Hubin ominaisuudet

Asiakkaat ovat kärsimättömämpiä ja odottavat yksilöllisempää palvelua kuin koskaan ennen. Enää yksi ja sama puhelimitse tarjoiltava palvelumalli ei riitä, vaan asiakkaat liikkuvat sujuvasti asiointikanavasta toiseen ja odottavat saavansa niissä kaikissa saumatonta ja tarpeensa huomioivaa palvelua. 

HubSpot Service Hub vastaa tähän tarpeeseen tuomalla CRM:n datan asiakaspalvelun käyttöön, helpottamalla keskeisiä prosesseja ja parantamalla näin asiakaskokemusta.

HubSpot Service Hub Reviews 2022: Details, Pricing, & Features | G2

Service Hubin tärkeimmät ominaisuudet

HubSpotin keskitetty CRM mahdollistaa yhteyttä ottavien asiakkaiden tunnistamisen ja monikanavaisen viestinnän heidän kanssaan, mikä näyttäytyy asiakkaille eheänä kokemuksena. Asiakaspalvelusi näkee aina asiakkaan kontekstin ja keskusteluhistorian, oli aikaisemmat keskustelut käyty sitten sähköpostilla, chatissa tai Facebookin Messengerissä. 

Service Hub sisältää myös näppärän tiketöintityökalun, jolla hallinnoit asiakkailta tulevia palvelupyyntöjä. Voit organisoida ja priorisoida tikettejä helposti, sekä ohjata niitä ratkaistavaksi oikeille henkilöille organisaatiossasi. Tikettien toistuvista teemoista voit kerätä usein kysytyt kysymykset -tietokantaa asiakkaiden käyttöön, jolloin he löytävät vastauksen helposti itse ja asiakaspalvelusi tehokkuus paranee. 

Palautetyökalulla voit luoda kyselyitä parantaaksesi asiakaspalveluasi entisestään. Säännöllisillä palautekyselyillä hahmotat toimintasi ongelmakohdat ja vahvuudet, joiden avulla voit kehittää toimintaasi asiakkaidesi toivomaan suuntaan. Service Hubissa on myös oma raportointiosio tikettien käsittelyn ja asiakaspalautteiden analysointiin.

Introducing: HubSpot Service Hub
HubSpot Service Hub (HubSpot)

Service Hubin hinnoittelu

HubSpot Service Hubin hinnoittelu noudattaa HubSpotin tuttua hinnoittelukaavaa: järjestelmästä on saatavilla ilmaisversio, pienille ja aloitteleville yrityksille sopiva Starter, kasvaville ja keskikokoisille sopiva Professional ja suurille yrityksille suunnattu Enterprise.

Ilmaisversio sisältää perusominaisuudet, kuten kontaktien hallinnan ja tiketöinnin. Starter (alk. 41 €/kk) tuo mukaan keskustelujen ohjauksen sekä tikettien automaation ja pipelinet. Tietokanta ja asiakasportaali löytyvät Professionalista (alk. 414 €/kk) ja Enterprisen (alk. 1104 €/kk) ominaisuudet, kuten playbookit, kertakirjautuminen (SSO), käyttäjäroolit ja tiiminhallinta, vastaavat suurten tiimien ja volyymien tarpeisiin.

Haluatko parantaa asiakaskokemustasi HubSpotin avulla? Anna meidän auttaa

Autamme sinua löytämään yrityksellesi parhaat välineet onnistumiseen niin brändin kuin teknologioiden osalta. Ota yhteyttä jo tänään!

Kirjoittaja: 

Jaa artikkeli