Mikä on menestysfunneli?
Onko menestysfunneli vielä tuntematon suuruus? Tässä blogissa käymme läpi, mitä se tarkoittaa sekä miten voit hyödyntää sitä...
Blogi
Blogistamme löydät hyödyllisiä vinkkejä verkkosivujen toteutukseen, digitaaliseen markkinointiin ja brändin rakentamiseen. Tutustu ja opi uutta brändin ja verkkoliiketoiminnan kehittämisestä!
Onko menestysfunneli vielä tuntematon suuruus? Tässä blogissa käymme läpi, mitä se tarkoittaa sekä miten voit hyödyntää sitä...
Sitelyllä on aloittanut uusi Sales New Manager - Juho. Juho vastaa myynnistä sekä asiakkaiden hyvinvoinnista Sitelyllä. Tervetuloa...
Tässä artikkelissa kuvaamme ja syvennymme menestysfunneliin. Käymme tässä blogissa läpi vaihe vaiheelta, miten rakennat...
Käymme tässä blogissa 5 tärkeintä asiaa, jolla rakennat houkuttelevan brändi-identiteetin, jotta kylmät prospektit muuttuvat...
Ostajapersoonat ovat brändin pääkohderyhmästä jalostettuja, fiktiivisiä persoonallisuuksia. Persoonallisuudessa määritellään muun...
Tarinankerrontaa on käytetty jo muun muassa kivikaudella tiedon siirtämiseen sukupolvelta toiselle.
Oletko pohtinut, minkälaisten brändipersoonien ohi kuljet kaupungin kaduilla kävellessäsi? Brändipersoona on hahmo, joka edustaa...
Brändi, pieni tai iso, kilpailee markkinoilla paikallisten ja kansainvälisten brändien kanssa. Pienikin voi menestyä oikealla...
Asiakkaat ovat kärsimättömämpiä ja odottavat yksilöllisempää palvelua kuin koskaan ennen. Lue, miten Hubspotin Service Hub voi...
Yksi tehokkaan myynnin este on toimimattomat työkalut ja järjestelmät, joita myyjät eivät halua käyttää. Helppokäyttöisellä...
Digitaalisessa maailmassa kaikki on mitattavissa. HubSpot vastaa tähän tarpeeseen kattavilla raportointivaihtoehdoilla.
ERP ja CRM ovat molemmat tärkeitä työkaluja yrityksen liiketoiminnan keskeisten toimintojen hallintaan. Niiden integrointi tuo...