Skip to content
Teknologia

Luo digitaalinen itsepalvelu asiakkaillesi: esittelyssä HubSpot CMS Memberships

Haluatko helpottaa nykyisten asiakkaittesi arkea, tarjota vain tietylle kohderyhmälle suunnattua sisältöä nettisivuillasi ja samalla tehostaa toimintaasi?

Haluatko helpottaa nykyisten asiakkaittesi arkea, tarjota vain tietylle kohderyhmälle suunnattua sisältöä nettisivuillasi ja samalla tehostaa toimintaasi? Tätä kaikkea tarjoaa HubSpot CMS:n ominaisuus Memberships, jolla luot asiakkaillesi digitaalisen itsepalvelukanavan.

Mikä Memberships ja mihin sitä tarvitaan?

HubSpot CMS Memberships on CMS Hubin Enterprise-pakettiin kuuluva ominaisuus, jolla voit käytännössä luoda kirjautumisen vaativan itsepalvelun sivustollesi. Kirjautumisen, eli kontaktin tunnistamisen, jälkeen voit tarjota sisältöjä ja toiminnallisuuksia haluamillesi asiakkaille, yhteistyökumppaneille tai työntekijöille.

Memberships hyödyntää HubSpot CRM:n dataa, minkä ansiosta voit luoda personoituja sivuja tai itsepalveluportaaleja vain valitsemillesi asiakassegmenteille. Voit esimerkiksi tarjota etuja vain parhaille asiakkaillesi, jakaa tuotedokumentaation vain tuotteen hankkineiden asiakkaiden kesken tai luoda yksityisiä dashboardeja, joista asiakasyritys näkee esimerkiksi omat sopimuksensa, ajanvarauksensa ja laskunsa.

Niin kauan kuin CRM:n asiakasdatasi on ajan tasalla, Membershipsin hyödyntämismahdollisuuksia on lähes rajattomasti!

Digitaalisen itsepalvelun hyödyt

HubSpot Community - Create Membership-Content With Marketing Hub Enterprise  - HubSpot Community
HubSpotin memberships (HubSpot)

Asiakkaat arvostavat nykyään vaivatonta ja personoitua asiointikokemusta. Digitaalinen itsepalvelu nostaa asiakkaan keskiöön antamalla heille mahdollisuuden olla yhteydessä yritykseesi miten ja milloin haluavat. 

Itsepalvelukanavan avulla asiakkaasi löytävät helposti haluamansa tiedon tai hoitavat itse rutiininomaiset tehtävät kuormittamatta asiakaspalveluasi. Näin asiakaspalvelusi voi keskittyä haastavampien ongelmien ratkaisuun ja tarjota henkilökohtaisempaa palvelua.

Hyvin toteutettuna digitaalinen itsepalvelu myös kasvattaa verkkokauppasi myyntiä, kun asioinnin helpoksi todenneet asiakkaat palaavat uudestaan asioimaan samaan paikkaan. 

Jutellaanko lisää digitaalisen itsepalvelun luomisesta?

Anna meidän auttaa itsepalveluhankkeesi kanssa HubSpot CMS Membershipsin avulla. Ota yhteyttä jo tänään ja laitetaan yhdessä projektisi liikkeelle.

Sitely

Sitely - Pohjoismainen digitoimisto, joka rakentaa menestyviä brändejä.

Verkkosivut-sub-image-1

Tilaa uutiskirjeemme

Haluatko tietää mitä brändimaailmassa tapahtuu? Tilaa Sitelyn brändikirje ja et jää paitsi mielenkiintoisimmista tarinoista ja brändeistä. Saat brändikirjeen kerran kuukaudessa.

Rakenna brändi-identiteetti, joka tempaisee mukaansa

Rakenna brändi-identiteetti, joka tempaisee mukaansa

Käymme tässä blogissa 5 tärkeintä asiaa, jolla rakennat houkuttelevan brändi-identiteetin, jotta kylmät prospektit muuttuvat brändilähettil...

Luo brändin ostajapersoonat

Luo brändin ostajapersoonat

Ostajapersoonat ovat brändin pääkohderyhmästä jalostettuja, fiktiivisiä persoonallisuuksia. Persoonallisuudessa määritellään muun muassa, m...

Rakenna bränditarina, joka koukuttaa ja kutsuu asiakkaat mukaan

Rakenna bränditarina, joka koukuttaa ja kutsuu asiakkaat mukaan

Tarinankerrontaa on käytetty jo muun muassa kivikaudella tiedon siirtämiseen sukupolvelta toiselle.