Skip to content
Teknologia

HubSpot ja suosituimmat integraatiot

HubSpot on integroitavissa lähes mihin tahansa toiseen järjestelmään. Mitä hyötyä integraatioista on ja mitä HubSpotiin useimmin integroidaan?

HubSpot on integroitavissa lähes mihin tahansa toiseen järjestelmään. Yrityksillä on usein käytössään kymmeniä järjestelmiä ja markkinoilta sovelluksia löytyy tuhansia lisää. Mutta mitä hyötyä integraatioista on ja mitä HubSpotiin useimmin integroidaan?

Customers' Top HubSpot Integrations to Streamline Your Business in 2022
HubSpotin integraatiokartta (HubSpot)

Integraatio tuo saman tiedon kaikkien saataville

Integraatio tarkoittaa yksinkertaisesti kahden tai useamman järjestelmän liittämistä toisiinsa tietojen jakamista varten. Järjestelmien ja alustojen integraatiot tehostavat yrityksen toimintaa, kun sama tieto on helposti jaettavissa joka paikkaan ja kaikille käyttäjille jopa reaaliaikaisesti. 

Integraatioiden avulla voit lisätä järjestelmäekosysteemiisi tarvitsemiasi toiminnallisuuksia, joita nykyisestä järjestelmästä ei löydy valmiina. Sinun ei siis tarvitse lähteä vaihtamaan järjestelmää kokonaan vain muutaman puuttuvan ominaisuuden takia, vaan voit vain hankkia tarpeeseen vastaavan sovelluksen ja integroida sen osaksi nykyistä ekosysteemiäsi.

HubSpotin integraatiovaihtoehdot

HubSpot mahdollistaa integraatioiden rakentamisen lukuisiin eri järjestelmiin ja sovelluksiin. Esimerkiksi HubSpotin omalta marketplacelta intagroitavia sovelluksia löytyy jo yli tuhat. 

HubSpotilla on valmiina natiivi-integraatioita muihin järjestelmiin (esim. Salesforce, SurveyMonkey ja GoToWebinar) sekä Connect Partnereita (esim. Zapier, Databox ja PandaDoc) eli HubSpotin omia integraatiokumppaneita, joita heidän kehitystiiminsä tukee.

Lisäksi HubSpot tarjoaa kattavan API-rajapinnan (ulkoinen linkki) datan luomiseen, päivittämiseen tai poistamiseen kahden järjestelmän välillä. API-rajapinnan käyttäminen mahdollistaa hyvinkin laajat ja tehokkaat integraatiot HubSpotin ja tuhansien sovellusten välille, mutta vaatii usein enemmän resursseja kuin natiivi- tai kumppani-integraatioiden käyttäminen.

🏆 HubSpotin suosituimmat integraatiot

HubSpot integroidaan usein verkkokauppa-alustaan, pikaviestiohjelmaan, webinaari- ja kyselytyökaluihin ja mainonnan järjestelmiin. Esittelemme alla joitain suosituimpia ns. kevyitä integraatioita.

HubSpot Unveils New Slack Integration and Plans for a Deeper Product  Connection

Slack – HubSpot

 

Slack on suosittu digitaalinen työtila ja pikaviestiohjelma organisaatioiden ja tiimien sisäiseen viestintään. Integraation ansiosta Slackin keskustelusta voit luoda suoraan taskin tai tiketin HubSpotiin tai ohjata HubSpotin notifikaatiot (esim. liidi täytti lomakkeen) näkymään suoraan Slackissa.

Introducing Facebook and Instagram Ads in HubSpot [Product Launch]
HubSpot ja Facebook Ads (HubSpot)

Facebook Ads – HubSpot

Facebook Ads -tilin integraatiolla voit luoda tarkasti kohdennettuja yleisöjä HubSpotin CRM-datan pohjalta, ja tuoda Facebookista kerätyt liidit automaattisesti HubSpotiin. Saat myös dataa siitä, mitkä mainoksistasi vaikuttavat eniten viivan alle jäävään tulokseesi, mikä helpottaa koko Facebook-mainontasi optimointia ja raportointia. Mainonnan ROI ei enää koskaan jää mysteeriksi.

Zapier HubSpot Integration | Connect Them Today

Zapier – HubSpot

Zapier helpottaa manuaalista työtä siirtämällä tietoa HubSpotin ja muiden sovellusten välillä automaattisesti. Zapierin avulla voit esimerkiksi siirtää HubSpotin lomakkeella lähetetyt tiedot Google Sheetsiin tai lisätä Intercomin tunnistamien uusien käyttäjien tiedot HubSpotin kontakteihisi.

GoToWebinar – HubSpot

GoToWebinar on yksi suosituimmista webinaarialustoista. Integraatio mahdollistaa ilmoittautuneiden tietojen siirtämisen automaattisesti HubSpotiin. Voit myös luoda webinaariyleisöistä segmenttejä ja listoja, joille voit asettaa triggereitä hoitomallien käynnistämiseksi tai pisteyttää osallistujia eli liidejä heidän webinaarikäyttäytymisensä perusteella.

SurveyMonkey – HubSpot

Kyselytyökalu SurveyMonkeyn integraatiolla tallennat kyselyvastaukset HubSpotiin olemassa olevan kontaktin tietoihin tai voit luoda uuden kontaktin automaattisesti. Professional- ja Enterprise-pakettien käyttäjät voivat myös luoda kyselyvastausten perusteella asiakkaista ja liideistä segmenttejä sekä automaattisia hoitomalleja.

File:PandaDoc Logo PNG.png - Wikimedia Commons

PandaDoc – HubSpot

PandaDocilla myyjät voivat luoda ja päivittää tarjousten ja sopimusten tietoja helposti, sekä lähettää dokumentit sähköisesti allekirjoitettavaksi. Integraation avulla tarjouspohjaan voi automaattisesti päivittää esimerkiksi asiakkaan yhteystiedot ja hänen käytössään olevat tuotteet HubSpotin tiedoista.

Outgrow – HubSpot

Outgrow’lla markkinoijat voivat helposti personoida ja luoda interaktiivista sisältöä nettisivuille, kuten tietovisoja, laskureita, kilpailuja tai lomakkeita. Integraation ansiosta voit lähettää Outgrow’n keräämän datan liideistä tai asiakkaista HubSpotille ja automatisoida jälkihoidollisen viestin lähettämisen esimerkiksi tietovisaan vastanneille.

Tarvitsetko apua integraatioiden kanssa? Anna meidän auttaa!

Autamme sekä kartoittamaan integraatiovaihtoehtoja että rakentamaan integraatiot HubSpotin ja tarvitsemasi järjestelmän välille. Ota yhteyttä ja jutellaan lisää tarpeistasi.

Sitely

Sitely - Pohjoismainen digitoimisto, joka rakentaa menestyviä brändejä.

Verkkosivut-sub-image-1

Tilaa uutiskirjeemme

Haluatko tietää mitä brändimaailmassa tapahtuu? Tilaa Sitelyn brändikirje ja et jää paitsi mielenkiintoisimmista tarinoista ja brändeistä. Saat brändikirjeen kerran kuukaudessa.

Rakenna brändi-identiteetti, joka tempaisee mukaansa

Rakenna brändi-identiteetti, joka tempaisee mukaansa

Käymme tässä blogissa 5 tärkeintä asiaa, jolla rakennat houkuttelevan brändi-identiteetin, jotta kylmät prospektit muuttuvat brändilähettil...

Luo brändin ostajapersoonat

Luo brändin ostajapersoonat

Ostajapersoonat ovat brändin pääkohderyhmästä jalostettuja, fiktiivisiä persoonallisuuksia. Persoonallisuudessa määritellään muun muassa, m...

Rakenna bränditarina, joka koukuttaa ja kutsuu asiakkaat mukaan

Rakenna bränditarina, joka koukuttaa ja kutsuu asiakkaat mukaan

Tarinankerrontaa on käytetty jo muun muassa kivikaudella tiedon siirtämiseen sukupolvelta toiselle.