Luo brändin ostajapersoonat

Luo brändin ostajapersoonat

Ostajapersoonat ovat brändin pääkohderyhmästä jalostettuja, fiktiivisiä persoonallisuuksia. Persoonallisuudessa määritellään muun muassa, minkälaisia piirteitä potentiaalinen asiakas arvostaa ostaessaan yritykseltä palveluita. Kun ostajapersoonat on kirkastettu, on palveluiden suunnittelu ja esimerkiksi markkinointi helpommin ja tehokkaammin toteutettavissa. 

Paranna asiakaskokemustasi: HubSpot Service Hubin ominaisuudet

Paranna asiakaskokemustasi: HubSpot Service Hubin ominaisuudet

Asiakkaat ovat kärsimättömämpiä ja odottavat yksilöllisempää palvelua kuin koskaan ennen. Enää yksi ja sama puhelimitse tarjoiltava palvelumalli ei riitä, vaan asiakkaat liikkuvat sujuvasti asiointikanavasta toiseen ja odottavat saavansa niissä kaikissa saumatonta ja tarpeensa huomioivaa palvelua.

Luo digitaalinen itsepalvelu asiakkaillesi: esittelyssä HubSpot CMS Memberships

Luo digitaalinen itsepalvelu asiakkaillesi: esittelyssä HubSpot CMS Memberships

Haluatko helpottaa nykyisten asiakkaittesi arkea, tarjota vain tietylle kohderyhmälle suunnattua sisältöä nettisivuillasi ja samalla tehostaa toimintaasi? Tätä kaikkea tarjoaa HubSpot CMS:n ominaisuus Memberships, jolla luot asiakkaillesi digitaalisen itsepalvelukanavan.

Julkaisujärjestelmät vertailussa: HubSpot CMS vs Contentful, Webflow ja WordPress

Julkaisujärjestelmät vertailussa: HubSpot CMS vs Contentful, Webflow ja WordPress

Verkkosivusto on yrityksen digitaalinen käyntikortti ja monesti avaintekijä myynnin kasvattamisessa. Siksi julkaisujärjestelmän eli CMS:n valintaan on syytä käyttää hetki aikaa. Oikea järjestelmä vastaa yrityksesi tarpeisiin ja sitä on helppo käyttää osana jokapäiväistä työtä.

HubSpot CMS ja CRM yhdessä – näin niillä kasvatetaan liiketoimintaa

HubSpot CMS ja CRM yhdessä – näin niillä kasvatetaan liiketoimintaa

Miten nettisivusto muutetaan tehokkaaksi myynnin työkaluksi liikevaihdon kasvattamiseen? Salaisuus piilee julkaisujärjestelmän eli CMS:n (content management system) ja asiakashallintajärjestelmän CRM:n (customer relationship management) saumattomassa yhteispelissä. HubSpot CMS Hub ja HubSpot CRM on suunniteltu juuri tähän.

Siinä kaikki!

Siinä kaikki!