Luo digitaalinen itsepalvelu asiakkaillesi: esittelyssä HubSpot CMS Memberships

Luo digitaalinen itsepalvelu asiakkaillesi: esittelyssä HubSpot CMS Memberships

Haluatko helpottaa nykyisten asiakkaittesi arkea, tarjota vain tietylle kohderyhmälle suunnattua sisältöä nettisivuillasi ja samalla tehostaa toimintaasi? Tätä kaikkea tarjoaa HubSpot CMS:n ominaisuus Memberships, jolla luot asiakkaillesi digitaalisen itsepalvelukanavan.

Julkaisujärjestelmät vertailussa: HubSpot CMS vs Contentful, Webflow ja WordPress

Julkaisujärjestelmät vertailussa: HubSpot CMS vs Contentful, Webflow ja WordPress

Verkkosivusto on yrityksen digitaalinen käyntikortti ja monesti avaintekijä myynnin kasvattamisessa. Siksi julkaisujärjestelmän eli CMS:n valintaan on syytä käyttää hetki aikaa. Oikea järjestelmä vastaa yrityksesi tarpeisiin ja sitä on helppo käyttää osana jokapäiväistä työtä.

HubSpot CMS ja CRM yhdessä – näin niillä kasvatetaan liiketoimintaa

HubSpot CMS ja CRM yhdessä – näin niillä kasvatetaan liiketoimintaa

Miten nettisivusto muutetaan tehokkaaksi myynnin työkaluksi liikevaihdon kasvattamiseen? Salaisuus piilee julkaisujärjestelmän eli CMS:n (content management system) ja asiakashallintajärjestelmän CRM:n (customer relationship management) saumattomassa yhteispelissä. HubSpot CMS Hub ja HubSpot CRM on suunniteltu juuri tähän.

HubSpot CMS Hubin hinta ja sisältö – esittelyssä eri vaihtoehdot

HubSpot CMS Hubin hinta ja sisältö – esittelyssä eri vaihtoehdot

HubSpot CMS Hub on jaettu kolmeen eri pakettiin ja hintaluokkaan, jotka on suunniteltu eri kokoisille yrityksille. Yrityksellesi sopivaan pakettiin, ja sitä kautta järjestelmän hintaan, vaikuttaa yrityksesi koko ja haluamasi ominaisuudet. Edullisimmillaan HubSpot CMS:n hinta on muutaman kympin kuussa. 

Siinä kaikki!

Siinä kaikki!