Skip to content
Brändi

Työelämän Infopiste

Sitely auttoi Työelämän Infopistettä löytämään brändille uuden suunnan. Samalla uudistettiin tyohon.fi-verkkosivusto ja löydettiin uusi ääni brändille.

Sitely auttoi Työelämän infopistettä löytämään brändille uuden suunnan. Samalla uudistettiin tyohon.fi-verkkosivusto, löydettiin uusi, aiempaa rennompi ja kohderyhmiä puhuttelevampi ääni brändille sekä kehitettiin digitaalisen mainonnan kampanjoita. 

Yhdestä projektista lähtenyt yhteistyö jatkuu edelleen pidempiaikaisena kumppanuutena.

Uusi suunta brändille ja viestinnälle

Työelämän infopiste saattaa yhteen työnhakijoita ja työntekijöitä etsiviä yrityksiä, sekä tarjoaa mm. uravalmennusta. Asiakkaina voi olla niin korkeakoulutettuja huippuasiantuntijoita kuin matalapalkkaisia maahanmuuttajia, eli brändin tulisi puhutella varsin kirjavaa osaajajoukkoa.

Viestinnän ja markkinoinnin uudistuksessa lähdettiin liikkeelle hakemalla niille uutta suuntaa, joka huomioisi aiempaa paremmin koko palvelutarjoaman aiemman yhteen asiaan keskittymisen sijaan. 

Työelämän Infopiste

Näkökulman muutos toi oivalluksia

Sitely auttoi uudistamaan Työelämän infopisteen verkkosivuston domain-nimestä alkaen ja haastoi miettimään uudelleen brändin identiteettiä ja ydinviestiä. Samalla syntyi myös tykätty duunikaveri.fi-ländäri, johon asiakkaita on helppo ohjata ottamaan yhteyttä.

Projektissa tuli kiitosta erityisesti sitä, että Sitely toi uutta näkökulmaa asioihin. Näkemyseroistakin keskusteltiin hyvässä hengessä.

– Projekti oli meille ennen kaikkea oppimismatka siihen, miten asioita voi katsoa eri näkökulmista. Tämä auttoi meitä näkemään tekemisessämme eri sävyjä ja havainnoimaan asioita uudella tavalla, mikä loi hyvän pohjan yhteistyölle, Työelämän infopisteen Marika Nieminen sanoo.

Työelämän Infopiste referenssi

Asiakkaat huomasivat muutoksen

Uudistunut sivusto ja brändi huomattiin myös asiakkaiden keskuudessa. Sivuston aiemmasta virkamiesmäisyydestä poikkeava kepeämpi tyyli ja hyvät sisällöt poikivat positiivista palautetta. 

Onnistunut projekti ja yhteistyö sen aikana johti luottamuksen syntyyn ja sitä kautta pidempiaikaiseen kumppanuuteen.

Miten yhteistyö sujui?

“Tykkäsin Sitelyn työotteesta: ei ollut asiaa mitä ei olisi voinut ratkaista. Uskalsin myös olla tyhmä, eli sanoa jos en jotain ymmärtänyt. Heillä riitti jaksamista käydä perusasioita läpi ja tämä kasvatti luottamusta. Jos asioihin kaipaa moniulotteista otetta, Sitelyn kanssa niitä kannattaa lähteä miettimään.”

Marika Nieminen

Työelämän Infopiste

 

Sitely

Sitely - Pohjoismainen digitoimisto, joka rakentaa menestyviä brändejä.

Verkkosivut-sub-image-1

Tilaa uutiskirjeemme

Haluatko tietää mitä brändimaailmassa tapahtuu? Tilaa Sitelyn brändikirje ja et jää paitsi mielenkiintoisimmista tarinoista ja brändeistä. Saat brändikirjeen kerran kuukaudessa.

Lisää asiakastarinoita

Työelämän Infopiste

Työelämän Infopiste

Sitely auttoi Työelämän Infopistettä löytämään brändille uuden suunnan. Samalla uudistettiin tyohon.fi-verkkosivusto ja löydettiin uusi ään...

Tankkauspartio

Tankkauspartio

Sitely uudisti Tankkauspartion verkkosivuston vastaamaan nopeasti kasvaneen yrityksen tarpeita ja palvelemaan asiakkaita entistäkin paremmi...

Luonnonperintösäätiö

Luonnonperintösäätiö

Sitely kehittää Luonnonperintösäätiön verkkopalveluja jatkuvasti parantaen käytettävyyttä asiakaslähtöisesti ja automatisoiden taustalla ol...