Asiakastarina: Purohita

Purohita on hoitola ja joogasali, jossa voit harrastaa niin joogaa kuin käydä hoidattamassa itseäsi mm. akupunktiossa tai osteopatiassa. Purohitan hoitajat ovat pitkälle koulutettuja ammattilaisia, joiden käsissä vaivat saavat kyytiä ja terveys paranee.

Purohitan uusi verkkopalvelu on rakennettu helppokäyttöiseksi palvelukanavaksi, josta voi varata ajan suoraan verkosta sekä tutustua hoitoihin ja joogatunteihin.

Purohita referenssi

Asiakas

Purohita

Tarve

Palvelukanava verkkoon

palvelumme

Nettisivut, Yritysilme ja logo

kotisivut

www.purohita.fi
Purohita referenssi

Haaste: Asiakkaiden tavoittaminen netissä

Asiakkaan haastena oli uuden yrityksen ja sen tunnettuuden kasvattaminen. Vaikka liiketoimintaa oli harjoitettu vuosia eri toimipisteissä sekä eri palveluntarjoajien kanssa, eivät asiakkaat vielä tunteneet uutta brändiä ja hoitolan toimipistettä.

Purohitan perustajat hankkivat uuden, nostalgisen hoitotilan Riihimäen Purohita-talosta. Haasteena oli uusien ja nykyisten asiakkaiden tavoittaminen uuden yrityksen palveluiden pariin. Purohita halusi tarjota jo vuosia kestäneille asiakasuhteille sekä uusille asiakkaille helpon kanavan verkossa, jossa pääsee tutustumaan palveluihin sekä varaamaan aikoja suoraan netistä. Tärkeää oli myös, että sivuston visuaalinen ilme kuvastaisi yrityksen palvelujen tarjoamaa rentoutumista ja hyvinvointia.

Helppokäyttöinen ja kaunis verkkopalvelu

Purohitan uusi verkkopalvelu suunniteltiin alusta alkaen asiakkaan toiveiden mukaisesti ja kohderyhmä huomioiden. Tärkeää suunnittelussa oli pitää verkkopalvelu yksinkertaisena visuaalisuudesta tinkimättä. Asiakas oli koko prosessin mukana suunnittelussa, ja lopputuloksena oli tasapainoisesti suunniteltu kokonaisuus, jota on helppo käyttää kaikilla päätelaitteilla.

Asiakkaamme on saanut runsaasti palautetta uuden verkkopalvelunsa helppokäyttöisyydestä, mikä on merkki projektin onnistumisesta.

Näin yhteistyömme eteni

Kun pääsimme aloittamaan yhteistyön Purohitan kanssa, niin projektimme eteni seuraavasti.
Aloituspalaveri
Suunnittelu
Arviointi ja muutokset
Julkaisu
1
2
3
4
Kävimme aloituspalaverissa nykytilanteen, yrityksen liiketoiminnan sekä haasteet läpi, jotta tiesimme mitä ratkaisemme.
Palaverin pohjalta aloitimme suunnittelun. Suunnitelimme toteutuksen tärkeimpien liiketoimintavoitteden ja sekä yritysilmeen pohjalta.
Ensimmäinen versio saatiin pihalle nopeasti, koska määrittelyt olivat tarkkoja alussa. Muutoksia ei tullut juurikaan, jatkuvan yhteistyön ansiosta.
Julkaisimme uudet kotisivut ja myynti päästiin aloittamaan. Ensimmäiset asiakkaat tulivat alle viikossa uusien kotisivujen kautta.

Mitä asiakas sanoi projektista

Nettisivumme ovat saaneet runsaasti positiivista palautetta, ja Sitely teki ne asiantuntevan ja ystävällisen palvelun kera.

Nainen, Riihimäki

Hyvinvointialan ammattilainen

Tarvitsetko sinäkin myyvät kotisivut?

Jätä yhteydenottopyyntö alla olevalla lomakkeella. Se ei sido sinua mihinkään. Olemme sinuun yhteydessä yhden arkipäivän kuluessa.

Lisää asiakastarinoita

Olemme tehneet monia erilaisia projekteja asiakkaillemme. Tutustu myös muihin asiakastarinoihimme.

Vieritä ylös